A tanulótérkép, mint módszer és eljárás a hátrányos helyzetű társadalmi csoportok felzárkóztatására irányuló projektben

Tibori Tímea: A tanulótérkép, mint módszer és eljárás a hátrányos helyzetű társadalmi csoportok felzárkóztatására irányuló projektben. In: Zempléni átjáró : magyar-szlovák összehasonlító komplex képzési program a romák felzárkóztatásáért. pp. 205-216. (2007)

[thumbnail of 2007_zempleni_atjaro_205-216.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
2007_zempleni_atjaro_205-216.pdf

Letöltés (1MB) | Előnézet
Mű típusa: Könyv része
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Zempléni átjáró : magyar-szlovák összehasonlító komplex képzési program a romák felzárkóztatásáért
Dátum: 2007
ISBN: 978-963-9573-37-6
Oldalak: pp. 205-216
Nyelv: magyar
Befoglaló mű URL: https://acta.bibl.u-szeged.hu/67639/
Kulcsszavak: Foglalkoztatáspolitika, Oktatásügy - cigányok, Cigányok helyzete - Magyarország
Szakterület: 05. Társadalomtudományok
05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány
Feltöltés dátuma: 2020. máj. 12. 09:19
Utolsó módosítás: 2023. már. 03. 13:39
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/67706
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet