Munezero Edouard and Tóth Edit and Hódi Ágnes: Teacher resilience through the lens of assessment instruments : [abstract].
Phyo Wai Mar and Nikolov Marianne and Hódi Ágnes: Doctoral students' self-assessed abilities to write publishable papers in English : [abstract].
Fejes József Balázs and Vígh Tibor and Szenczi Beáta and Hódi Ágnes: Pedagógusi nézetek az olvasási stratégiák hasznosságáról és alkalmazhatóságáról : [absztrakt].
Phyo Wai Mar and Nikolov Marianne and Hódi Ágnes: Relationship between doctoral students' self-assessed research knowledge and coping with stress : [abstract].
Hódi Ágnes and Tary Blanka and Szenczi Beáta and Vígh Tibor and Fejes József Balázs: Tanárok és tanárjelöltek olvasási stratégiái: szisztematikus szakirodalmi áttekintés : [absztrakt].
Listiani Listiani and Nikolov Marianne and Hódi Ágnes: Validating an adapted B1-level analytic rating rubric for evaluating Indonesian students' EFL writing performance : [abstract].
Hódi Ágnes and Gál Anikó and Soós Katalin and Varga Emőke and Tóth Edit and B. Németh Mária: Infokommunikációs technológia az óvodában, az óvodáskorúak otthonában és az óvodapedagógusképzésben : áttekintés az elmúlt évtized eredményeiről. In: Módszertani közlemények, (62) 2. pp. 3-18. (2022)
Tóth Edit and Hódi Ágnes and B. Németh Mária: Mobil eszközök az óvodában? : a digitális technológiával támogatott értékelés és fejlesztés lehetőségei a szülők szemüvegén keresztül : [absztrakt].
Soós Katalin and Hódi Ágnes: Bevezetés a mentorálásba : a Szegedi Tudományegyetem óvodapedagógus szakos hallgatóinak előzetes ismeretei és vélekedései a mentorálásról a pandémia idején. In: Módszertani közlemények, (61) 2. pp. 30-48. (2021)
Kádár Kitti and Hódi Ágnes and Soós Katalin: A diszlexiára való hajlam kiszűrésének lehetőségei az óvodában. In: Módszertani közlemények, (61) 2. pp. 153-172. (2021)
Pásztor Attila and Hódi Ágnes and Kiss Renáta and Rausch Attila: The role of inductive reasoning in early literacy and numeracy at the beginning of primary school.
Kiss Renáta and Hódi Ágnes: The relationship between speech perception and speech comprehension in first and second grade.
Nagy Lászlóné and Hódi Ágnes and Korom Erzsébet and B. Németh Mária: Az online környezetben mért egészségműveltség és szövegértés kapcsolata 3. évfolyamos tanulók körében.
Török Tímea and Hódi Ágnes and Kiss Renáta: The impact of ICT use on Hungarian lower elementary school students’ online reading achievement.
Kiss Renáta and Hódi Ágnes and Török Tímea: A szövegszerkezet 1-4. évfolyamos tanulók olvasásteljesítményre gyakorolt hatásának vizsgálata.
Korom Erzsébet and B. Németh Mária and Hódi Ágnes and Tóth Edit: A természettudományos tudás és a szövegértés kapcsolata gyengén és jól olvasó tanulók körében.
Nagy Lászlóné and Korom Erzsébet and B. Németh Mária and Hódi Ágnes: Az egészségműveltség online mérésének tapasztalatai.
Török Tímea and Hódi Ágnes and Kiss Renáta Mária: Examining the relationship between the development of students’ reading in different text formats and the basic cognitive components of reading.
Hódi Ágnes and B. Németh Mária and Tóth Edit and Korom Erzsébet: The impact of maternal education and preschool education on Hungarian students’ reading performance.
Hódi Ágnes and B. Németh Mária: The impact of basic school-readiness skills on 2nd graders’ reading developmental patterns : a Cohort study.
R. Tóth Krisztina and Hódi Ágnes: Olvasási képesség fejlettségének mérése online környezetben kisiskolás tanulók körében.