Habók Anita and Magyar Andrea and Molnár Gyöngyvér: Felsőoktatásba belépők szövegértésének összefüggése az olvasás iránti attitűddel és további tanulást meghatározó affektív faktorokkal : [absztrakt].
Hoang Minh Dong and Habók Anita: Investigating the relationship between self-regulated learning and language proficiency among EFL students in Vietnam : [abstract].
Anggia Helta and Habók Anita: Metacognitive awareness of reading strategies (MARS) in online reading : [abstract].
Nguyen Lan Anh Thuy and Habók Anita: Modeling factors influencing students acceptance and rejection of AI in language learning in higher education : [abstract].
Magyar Andrea and Habók Anita and Molnár Gyöngyvér: A tankönyvi szövegek feldolgozását segítő szókincsfejlesztő program hatásvizsgálata : [absztrakt].
Nabhan Salim and Habók Anita: The validity and reliability of a tool for measuring digital literacy in academic writing context: an exploratory factor analysis : [abstract].
Magyar Andrea and Habók Anita: Az általános iskolai tankönyvekben előforduló szavak korpuszára építő szókincsmérő teszt kidolgozása és pilot vizsgálata : [absztrakt].
Nguyen Lan Anh Thuy and Habók Anita: Gender differences in EFL undergraduates' digital literacy and technology use : [absztrakt].
Zaw Oo Tun and Magyar Andrea and Habók Anita: The effects of the reflection-based interactive teaching approach on the achievement of students' reading comprehension in English : [absztrakt].
Anggia Helta and Habók Anita: The motivational aspects of English reading in students' extensive reading involvement : [absztrakt].
Habók Anita: Egyéni tanulás tankönyvből. In: Módszertani közlemények, (60) 1. pp. 36-40. (2020)
Magyar Andrea and Habók Anita: Szövegfeldolgozás grafikus szervezők segítségével. In: Módszertani közlemények, (58) 4. pp. 9-18. (2018)
Magyar Andrea and Habók Anita: A nyelvtanulási stratégiák tanításának lehetőségei.
Habók Anita and Magyar Andrea: A nyelvtanulási stratégiák összefüggése néhány tanulással kapcsolatos jellemzővel.
Magyar Andrea and Habók Anita: The effect of foreign language learning strategy preferences on foreign language attitude and proficiency among lower secondary school children.
B. Németh Mária and Habók Anita and Csapó Benő: A motivációk és az énkép hatása az olvasási és a matematikai teljesítményre.
Habók Anita: Developing kindergarten children’s learning skills.
Varga Zita and Habók Anita: A projektmódszer megítélése a projektmódszert alkalmazó tanárok körében.
Habók Anita: A tanulás tanulásának komplex vizsgálata.
Habók Anita: A tanítási módszerek alkalmazása a gyakorlatban.
Habók Anita: Students’ ratings about themselves and the school in the 5-6th grades.
Habók Anita and Doró Katalin: A nyelvtanulási stratégiák vizsgálata és az alkalmazásukat meghatározó tényezők.
Habók Anita: Tanulás tanulása affektív területének mérése 3. és 6. évfolyamon.
Habók Anita: Tanítási szokások egy fogalmi térképes fejlesztő program után.
Habók Anita: Fogalmi térképek alkalmazása természettudományos tantárgyakban.
Habók Anita: A tanulási stratégiák használata egy fogalmi térképes program után.
Habók Anita: Fogalmi térképek alkalmazása a magyar nyelvtan tanulásában 4. és 7. évfolyamon.
Habók Anita: Értelemgazdag tanulás a hazai iskolákban.
Habók Anita: A szociális készségek játékos fejlesztése az idegen nyelvi órákon. In: Módszertani közlemények, (44) 5. pp. 215-218. (2004)