Szerző: " Józsa Krisztián"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 38.

Amukune Stephen; Józsa Krisztián; Szenczi Beáta; Józsa Gabriella: Comparison of the mastery motivation of Hungarian school children with mild intellectual disability with that of those developing typically : [absztrakt].

Kadyirov Timur; Józsa Krisztián: Creativity phenomenon and motivation factor as driving forces of design activity : [absztrakt].

Calchei Marcela; Józsa Krisztián: A study on the correlation between the Subject Specific Mastery Motivation Questionnaire and the scales of the dimensions of mastery motivation : [absztrakt].

Csima Melinda; Zentai Gabriella; Podráczky Judit; Nyitrai Ágnes; Józsa Krisztián: A várandósság és a perinatális időszak egyes jellemzőinek összefüggése a DIFER-készségekkel. In: Új kutatások a neveléstudományokban 2021 : a neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira, (14). pp. 8-19. (2021)

Hricsovinyi Julianna; Józsa Krisztián: Iskolaválasztás és szelekció. In: Én vétkem: helyzetkép az oktatási szegregációról. pp. 129-146. (2018)

Szenczi Beáta; Kis Noémi; Józsa Krisztián: The relationship of LD students' academic self-concepts with some background variables.

Bank Éva; Marótiné Balogh Zita; Józsa Krisztián: Az egyszülött és az ikergyermekek DIFER készségeinek fejlettsége óvodáskorban.

Hajduné Holló Katalin; Zentai Gabriella; Józsa Krisztián: Az elemi kombinatív képesség kritériumorinetált diagnosztikus tesztje 4-8 éves gyermekek számára.

Kis Noémi; Józsa Krisztián: Az otthoni környezet hatása az óvodás gyermekek elsajátítási motivációjára : egy longitudinális vizsgálat eredményei.

Józsa Krisztián; Kis Noémi: Confirmatory factor analysis of the Subject Specific Mastery Motivation Questionnaires.

Kis Noémi; Józsa Krisztián: Relation between parenting style, mastery motivation and school achievement in adolescence.

Zentai Gabriella; Józsa Krisztián; Molnár Edit Katalin: The relationship between the enactive and symbolic levels of seriation and classification.

Kis Noémi; Józsa Krisztián; Dombi Edina: Az Elsajátítási Motiváció Kérdőív tanulói változatának megerősítő faktoranalízise.

Fazekasné Fenyvesi Margit; Zentai Gabriella; Józsa Krisztián: A beszédhanghallás fejlettségének szerepe a helyesírásban.

Mucsiné Erdei Mónika; Józsa Krisztián: A gyógypedagógiai intézménybe kerülés időpontjának hatása a tanulásban akadályozott gyermekek elsajátítási motivációjának alakulására.

Zentai Gabriella; Józsa Krisztián: A manipulatív és a fogalmi rendszerező képesség kapcsolata.

Zentai Gabriella; Fazekasné Fenyvesi Margit; Józsa Krisztián: Néhány környezeti és organikus tényező szerepe a rendszerező képesség fejlődésében.

Fejes József Balázs; Józsa Krisztián: Dear Colleagues - köszöntő.

Józsa Krisztián; Csordásné Anda Éva: A matematikai készségek fejlesztése harmadik osztályos tanulók körében : a MATANDA eszköz alkalmazása.

Hricsovinyi Julianna; Józsa Krisztián; Szenczi Beáta: A számítógép és a papír alapú Elsajátítási Motiváció Kérdőívek összehasonlító elemzése.

Kis Noémi; Józsa Krisztián: A szülői nevelési stílus kapcsolata az elsajátítási motivációval.

Szenczi Beáta; Hricsovinyi Julianna; Józsa Krisztián: A tanulási motiváció számítógépes vizsgálatának lehetőségei nemzetközi kitekintésben.

Józsa Krisztián; Csapó Benő: Az iskola kezdetén mért DIFER-készségek előrejelző ereje.

Józsa Krisztián: Az olvasási standardok kidolgozásának elméleti keretei.

Csapó Benő; Józsa Krisztián: A matematikai készségek fejlődése az iskola első szakaszában.

Józsa Krisztián; Kelemen Rita: Matematikai szöveges feladatok megoldásának jellemzői tanulásban akadályozott és többségi gyermekek esetében.

Józsa Krisztián; Fazekasné Fenyvesi Margit: A beszédhiba és a beszédhanghallás összefüggése tanulásban akadályozott gyermekeknél.

Szenczi Beáta; Józsa Krisztián: A tanulási énkép összefüggése a tanulmányi eredményekkel és a képességfejlettséggel.

Józsa Krisztián: A matematikai készségek fejlődése alsó tagozatban.

Józsa Krisztián; Meskó Katalin; Pap-Szigeti Róbert: A számítógép- és az internet-használati szokások összefüggése a tanulási motivációval 4. osztályos tanulók körében.

Józsa Krisztián: Az elemi alapkészségek szerepe az olvasási képesség fejlődésében : egy longitudinális vizsgálat tapasztalatai.

Fejes József Balázs; Józsa Krisztián: Kulturális eltérések az iskolai eredményességben és a tanulási motivációban : roma és többségi tanulók összehasonlítása.

Józsa Krisztián; Zentai Gabriella: A sikeres iskolakezdés segítése : egy készségfejlesztő kísérlet eredményei.

Józsa Krisztián; Kelemen Rita: A százalékszámítási készség alkalmazása különféle tantárgyi tartalmakon.

Józsa Krisztián: Köszöntő.

Józsa Krisztián; Fazekasné Fenyvesi Margit: Tanulásban akadályozott gyermekek elemi alapkészségeinek fejlődése.

Józsa Krisztián; Fazekasné Fenyvesi Margit: Tanulásban akadályozott gyermekek tanulási motivációja.

Józsa Krisztián; Kelemen Rita: A számolási készség fejlődése az iskoláskor első két évében.

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 20. 04:32:57 CEST.