Vissza |
Kazár Klára: A márkaközösségek pszichológiai érzetének vizsgálata zenei fesztiválok esetén. ISBN 978-963-315-443-4, (2020)
Kovács Péter; Kazár Klára; Kuruczleki Éva: Társadalmi, gazdasági hálózatok és a pénzügyi kultúra alkalmazása a statisztika oktatásban. In: Acta Universitatis Szegediensis : acta juridica et politica, (82). pp. 245-251. (2018)
Kovács Péter; Kazár Klára; Kuruczleki Éva: Using visualization tools in classes.
Kazár Klára; Kürtösi Zsófia: Sikeres hallgatók? : a végzett hallgatók elhelyezkedése a DPR kutatás tükrében. In: Menedzsment innovációk az üzleti és a nonbusiness szférákban. pp. 185-201. (2017)
Kazár Klára: Defining and interpreting loyalty in the case of music festivals. In: New Ideas in a Changing World of Business Managament and Marketing. pp. 11-23. (2015)
Végh Marcell Zoltán; Kazár Klára: Critical approach to European austerity policies : a statistical analysis.
Kazár Klára: Fesztivállátogatást befolyásoló tényezők vizsgálata fókuszálva a márka szerepére.