Szerző: " Takács Gábor"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 43.

Cikk, tanulmány, mű

Takács Gábor: Az önálló problémamegoldás igénye-szükségessége matematikaórán. In: Módszertani közlemények, (43) 2. pp. 49-52. (2003)

Takács Gábor: Minél több pedagógus legyen példakép! In: Módszertani közlemények, (43) 1. pp. 1-3. (2003)

Takács Gábor: Segédanyag a művészeti neveléshez. In: Módszertani közlemények, (43) 3. pp. 103-107. (2003)

Takács Gábor: Tanulókísérleti eszközök alkalmazásának lehetőségei a matematika tanításában. In: Módszertani közlemények, (42) 1. pp. 32-36. (2002)

Takács Gábor: Nevelni példamutatással célszerű. In: Módszertani közlemények, (41) 3. pp. 99-101. (2001)

Takács Gábor: Szemléltetés bélyegekkel. In: Módszertani közlemények, (41) 3. pp. 130-133. (2001)

Takács Gábor: Fizikai feladatok szakköre. In: Módszertani közlemények, (37) 1. pp. 30-32. (1997)

Takács Gábor: Folytonos mennyiségek szakaszolásával kapcsolatos matematikai problémák. In: Módszertani közlemények, (37) 3. pp. 122-125. (1997)

Takács Gábor: Számok a mindennapi életben. In: Módszertani közlemények, (37) 2. pp. 67-71. (1997)

Takács Gábor: Bűvös négyzetek. In: Módszertani közlemények, (36) 5. pp. 207-212. (1996)

Takács Gábor: Gondolatok a tanácsadásként funkcionáló szolgáltatásról. In: Módszertani közlemények, (36) 5. pp. 183-185. (1996)

Takács Gábor: Könnyítések az írásbeli szorzásnál. In: Módszertani közlemények, (36) 4. pp. 163-164. (1996)

Takács Gábor; Takács Gáborné: Alternatív matematika tankönyv a negyedik osztályosoknak. In: Módszertani közlemények, (34) 5. pp. 234-236. (1994)

Oláh Mihályné; Takács Gáborné; Takács Gábor: Egy alternatív tankönyvről. In: Módszertani közlemények, (33) 1. pp. 58-60. (1993)

Takács Gábor; Takács Gáborné: Matematikai kondicionáló általános iskolásoknak. In: Módszertani közlemények, (32) 5. pp. 289-290. (1992)

Takács Gábor: Mozgásos feladatok szakköre. In: Módszertani közlemények, (32) 1. pp. 26-27. (1992)

Takács Gábor: Gondolatok a differenciált matematikatanítás szükségességéről, lehetőségéről. In: Módszertani közlemények, (31) 4. pp. 189-194. (1991)

Takács Gábor: Gondolatok, példák a differenciált képességfejlesztésről. In: Módszertani közlemények, (31) 1. pp. 21-29. (1991)

Takács Gábor: Legalább - legfeljebb az alapfokú matematika tanításában. In: Módszertani közlemények, (31) 5. pp. 284-288. (1991)

Takács Gábor: Tehetséggondozás KöMaL szakkörön. In: Módszertani közlemények, (31) 3. pp. 168-175. (1991)

Takács Gábor: Helymeghatározás az ötödik osztályban. In: Módszertani közlemények, (30) 4. pp. 233-236. (1990)

Takács Gábor: Római számok az alapfokú matematikatanításban. In: Módszertani közlemények, (30) 3. pp. 168-171. (1990)

Takács Gábor; Takács Gáborné: Szöveges matematikai feldadatok az alsó tagozaton. In: Módszertani közlemények, (30) 1. pp. 46-50. (1990)

Takács Gábor: Témajavaslat az Energia című 7. osztályos fakultatív foglalkozáshoz. In: Módszertani közlemények, (30) 5. pp. 300-304. (1990)

Takács Gábor: A matematikai gondolkodás fejlesztése a 20-as számkörben. In: Módszertani közlemények, (30) 2. pp. 116-120. (1990)

Takács Gábor: Iskolai szintű feladatmegoldó verseny matematikából. In: Módszertani közlemények, (29) 3. pp. 167-178. (1989)

Takács Gábor; Takács Gáborné: Kivonás az első osztályban. In: Módszertani közlemények, (29) 5. pp. 379-383. (1989)

Takács Gábor; Takács Gáborné: A kombinatorikus gondolkodásmód fejlesztése az alapfokú matematikatanításban. In: Módszertani közlemények, (29) 2. pp. 99-108. (1989)

Takács Gábor; Takács Gáborné: Az időpont meghatározásának, az időtartam kiszámításának tanítása. In: Módszertani közlemények, (28) 4. pp. 221-230. (1988)

Takács Gábor; Takács Gáborné: Gondolkodást irányító kérdések a matematika feladatokat tartalmazó munkalapokon. In: Módszertani közlemények, (28) 1. pp. 42-45. (1988)

Takács Gábor: Kis mennyiségek mérése. In: Módszertani közlemények, (28) 2. pp. 98-101. (1988)

Takács Gábor; Takács Gáborné: Negatív számok, törtszámok az alsó tagozaton. In: Módszertani közlemények, (28) 5. pp. 312-316. (1988)

Takács Gábor; Takács Gáborné: A valószínűségi gondolkodásmód fejlesztése az alapfokú matematikatanításban. In: Módszertani közlemények, (28) 3. pp. 170-176. (1988)

Takács Gábor; Takács Gáborné: Néhány feladat a matematika tanításának differenciált szervezéséhez. In: Módszertani közlemények, (27) 5. pp. 304-315. (1987)

Takács Gábor; Takács Gáborné: A mindennapi élettel kapcsolatos feladatok az alapfokú matematikatanításban. In: Módszertani közlemények, (27) 2. pp. 110-119. (1987)

Takács Gábor: Néhány gondolat a tanulás tanulásáról, avagy tudnak-e tanítványaink tanulni? In: Módszertani közlemények, (26) 1. pp. 5-10. (1986)

Takács Gábor: Néhány lehetőség a motiváció erősítésére a matematika tanításakor. In: Módszertani közlemények, (26) 3. pp. 153-161. (1986)

Takács Gábor: Tantárgyon kívüli koncentráció a matematika új szemléletű tanításakor. In: Módszertani közlemények, (25) 2. pp. 117-123. (1985)

Takács Gábor: Felkészülés a Természetkutató úttörők 1983-84. tanévi vetélkedőjére. In: Módszertani közlemények, (24) 1. pp. 53-54. (1984)

Takács Gábor: Írásvetítő transzparenseket a matematika munkalapokhoz! In: Módszertani közlemények, (24) 3. pp. 169-171. (1984)

Takács Gábor: Az úttörőmozgalom tevékenységi formáinak felhasználása a pályaválasztási döntés előkészítése érdekében. In: Módszertani közlemények, (23) 1. pp. 14-19. (1983)

Takács Gábor: Matematikai absztrakciók alapozása manuális tevékenykedtetéssel. In: Módszertani közlemények, (23) 4. pp. 258-263. (1983)

Könyv része

Takács Gábor: Konstruált valóság : a lovecrafti vallási hagyomány kortárs vallástudományi értelmezése. In: A fikciótól a kultuszokig : tanulmányok az alkalmazott valláskutatás területéről, (6). pp. 13-63. (2017)

A lista elkészítésének dátuma 2024. március 28. 18:50:34 CET.