Farkas Gergely; Málovics Éva: A copreneurship bemutatása hazai esetpéldákon. In: Taylor : gazdálkodás- és szervezéstudományi folyóirat, (11) 2. pp. 36-45. (2019)
Farkas Gergely: Az ügynökelmélet és a viselkedésalapú ügynökelmélet vonatkozásai a családi vállalkozások kutatásában = Effects of agency theory and behavioral agency model in family firms. In: Taylor : gazdálkodás- és szervezéstudományi folyóirat, (10) 2. pp. 16-25. (2018)
Farkas Gergely; Málovics Éva: Énhatékonyság-elvárás mérése magyar vállalkozók reprezentatív mintáján. In: Taylor : gazdálkodás- és szervezéstudományi folyóirat, (9) 2. pp. 161-167. (2017)
Málovics Éva; Farkas Gergely: A vevői és a vállalkozói orientáció vizsgálata KKV-knál és családi vállalkozásoknál. In: A Virtuális Intézet Közép-Európa Kutatására közleményei, (4) 5. pp. 225-234. (2012)
Farkas Gergely; Málovics Éva; Kincsesné Vajda Beáta: Az innovatív vállalkozói karakter nyomában. In: Menedzsment innovációk az üzleti és a nonbusiness szférákban. pp. 65-79. (2017)
Kincsesné Vajda Beáta; Farkas Gergely; Málovics Éva: A kompetenciafejlesztés eredményességének mérése a felsőoktatásban. In: Menedzsment innovációk az üzleti és a nonbusiness szférákban. pp. 202-216. (2017)
Málovics Éva; Farkas Gergely: A tudásátadás vizsgálata egy családi vállalkozásban grounded theory módszerrel. In: Várakozások és gazdasági interakciók. pp. 269-281. (2017)
Málovics Éva; Farkas Gergely: A "családiság" tényező vizsgálata grounded theory módszerrel : egy kis családi vállalkozás esetpéldája. In: Térségek versenyképessége, intelligens szakosodása és újraiparosodása. pp. 370-384. (2016)
Farkas Gergely; Kincsesné Vajda Beáta; Málovics Éva: The influence of values on the strategic orientations of entrepreneurs. In: Responsible Innovation. pp. 85-99. (2014)
Farkas Gergely; Málovics Éva: Effects of management orientations on growth in case of Austrian and Hungarian SMEs : abstract. In: Innováció : a vállalati stratégiától a társadalmi stratégiáig. pp. 291-292. (2013)
Farkas Gergely; Málovics Éva: Menedzsment orientációk hatása a vállalkozások növekedésére osztrák és magyar KKV-k esetén. In: Innováció : a vállalati stratégiától a társadalmi stratégiáig. pp. 206-217. (2013)
Kiss Gábor Dávid; Felegyi Krisztina; Farkas Gergely: A hazai bankok és a MiFID - egy 41 bankfiókot vizsgáló kutatás eredményei. In: Szolgáltatások világa. pp. 419-429. (2009)
Repisky Máté; Málovics Éva; Farkas Gergely: Successes and failures in Hungarian family businesses.
Farkas Gergely: Innováció és tudásmenedzsment a családi vállalkozásokban = Innovation and knowledge management in the family business.
Imreh Szabolcs; Málovics Éva; Farkas Gergely: Family - business - development.
Farkas Gergely: Management of family businesses.