Items where Author is " Rekettye Gábor"

Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 4.

Book Section

Rekettye Gábor: The increasing importance of pricing. In: The diversity of research at the Szeged Institute of Business Studies. pp. 13-22. (2011)

Rekettye Gábor and Orosdy Béla: A fogyasztói elégedettség mérésének továbbfejlesztése a hazai villamosenergia-szolgáltatóknál. In: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje, (1). pp. 195-204. (2002)

Rekettye Gábor and Szűcs Krisztián: A szolgáltatásminőség mérése - hallgatói elégedettség a Pécsi Tudományegyetemen. In: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje, (1). pp. 152-167. (2002)

Conference or Workshop Item

Rekettye Gábor: New pricing models in the era of industry 4.0.

This list was generated on 2024. június 14. 05:30:53 CEST.