Petneki Katalin; Vígh Tibor: Az emelt szintű érettségi, mint a nyelvszakok bemeneti követelménye - a német érettségi tapasztalatai. In: EduLingua, (1) 1. pp. 7-15. (2015)
Vígh Tibor; Tóth Edit: Különböző háttérváltozók hatása a tanulók angolnyelv-tudásának szintjére az általános iskola és a középiskola végén. In: Bölcsészműhely, 2009. pp. 163-172. (2010)
Peng Diya; Fejes József Balázs; Vígh Tibor: Involving students and experts in creating instruments for students - the example of the Teachers' Feedback Practice Questionnaire : [abstract].
Piseth Hull; Vígh Tibor: Preservice teachers' assessment literacy: a systematic review : [abstract].
Mamad Abderrahim; Vígh Tibor: Moroccan EFL university students' perceptions and reported practices of product- and process-based written feedback : [abstract].
Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Szenczi Beáta; Hódi Ágnes: Pedagógusi nézetek az olvasási stratégiák hasznosságáról és alkalmazhatóságáról : [absztrakt].
Hódi Ágnes; Tary Blanka; Szenczi Beáta; Vígh Tibor; Fejes József Balázs: Tanárok és tanárjelöltek olvasási stratégiái: szisztematikus szakirodalmi áttekintés : [absztrakt].
Mezei Tímea; Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Szenczi Beáta; Rausch Attila: A Tanári Felelősségérzet és az Énhatékonyság Kérdőív működése pedagógusok és pedagógusjelöltek körében : [absztrakt].
Vígh Tibor; Kiss-Kovács Renáta: Az értékelés meghatározásának jellemzői és a változásmegítélése tanárjelöltek körében.
D. Molnár Éva; Vígh Tibor: Köszöntő - Dear Colleagues.
Szenczi Beáta; Szekeres Ágota; Vígh Tibor; Zentai Gabriella: Az Országos Kompetenciamérés szövegértés tesztjének adaptálása sajátos nevelési igényű tanulók számára.
Vígh Tibor: Diagnostic test batteries for the assessment of the English and German vocabulary of 5th graders.
Vígh Tibor; Thékes István: Results of a diagnostic English as a foreign language vocabulary test battery among young learners.
Vígh Tibor: Assessment of English and German vocabulary of 6th graders.
Molnár Edit Katalin; Vígh Tibor: A szövegalkotás értékelése valószínűségi tesztelméleti módszerekkel.
Fejes József Balázs; Vígh Tibor: A Tanulói célok kérdőív működésének vizsgálata matematika tantárgyhoz kötődően 5-8. évfolyamon.
Fejes József Balázs; Vígh Tibor: A célorientációk kérdőív működésének vizsgálata klasszikus és modern tesztelméleti eszközök felhasználásával.
Vígh Tibor; Tóth Edit: A tanulók angolnyelv-tudásának szintje és az azokat meghatározó tényezők az általános iskola és a középiskola végén.
Vígh Tibor: A vizsgák tanítási-tanulási folyamatra gyakorolt hatásának modellezése.
Vígh Tibor: A kommunikatív tesztelés az idegen nyelvi mérés és értékelés rendszerében.