Browse by cikk, tanulmány, mű

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Jump to: 2017
Number of items: 94.

2017

15th Conference on Educational Assessment : short and detailed program. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). pp. 118-133. (2017)

Examining social and emotional skills and abilities before and during early education. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 29. (2017)

Gondolkodási képességek mérése és fejlesztése a természettudományos nevelésben. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 14. (2017)

Résztvevők = Participants. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). pp. 134-137. (2017)

XV. Pedagógiai Értékelési Konferencia : rövid és részletes program. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). pp. 102-117. (2017)

A felsőoktatási tanulmányi alkalmasság meghatározására kidolgozott mérési rendszer a Szegedi Tudományegyetemen. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 19. (2017)

A tanítás tanulása : hogyan működhet egy kutatásalapú gyakorlatra felkészítő kurzus az osztatlan tanárképzésben? Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 24. (2017)

Aknai, Dóra Orsolya: Tanulási motiváció és a szülői háttér összefüggése értelmi sérült tanulók körében. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 93. (2017)

Asztalos, Kata: Online, diagnosztikus, gyermekkori zenei észlelést mérő teszt alkalmazása iskolába lépő gyermekek körében. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 55. (2017)

Bank, Éva: Egy kutatásalapú tanári gyakorlatra felkészítő kurzus tanulói kvantitatív értékelése. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 27. (2017)

Bank, Éva: Psychometric properties of the Hungarian version of the Academic coping scale. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 79. (2017)

Bank, Éva and Marótiné Balogh, Zita and Józsa, Krisztián: Az egyszülött és az ikergyermekek DIFER készségeinek fejlettsége óvodáskorban. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 35. (2017)

Baucal, Aleksandar: Toward the hybridization of quantitative and qualitative methodology to make educational science more relevant. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 9. (2017)

Besnyi, Szabolcs and Szabó, Dóra Fanni: Élménypedagógiai foglalkozások hatása az osztály társas szerkezetére. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 58. (2017)

Bohács, Krisztina: Inclusive study groups based on Magne Nyborg's concept teaching method : effects of a cognitive intervention program on typical and sen pre-schoolers. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 68. (2017)

Bohács, Krisztina: Role of cognitive acceleration programs in the education of ethnic minority and immigrant children. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 90. (2017)

Bordás, Andrea: A reflektív gondolkodás értékelése tanítóképzős hallgatóknál. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 83. (2017)

Buzás, Zsuzsa and Maródi, Ágnes and Csontos, Tamás and Szabó, Norbert: The acquisition of functional categories in Hungarian and in English between the ages of 18 and 30 months. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 66. (2017)

Buzás, Zsuzsa and Szabó, Norbert and Csontos, Tamás and Maródi, Ágnes: Factors influencing the music reading achievements of uppergraders. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 42. (2017)

Bálint, Krisztián and Tóth, Alex: Az ön tanórája "VR-READY"? : a Vajdasági Általános iskolai tanárok meglátásai a virtuális valóságalapú oktatás területén. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 47. (2017)

Bálint, Krisztián and Tóth, Alex: Egyetemi hallgatók bitcoin alapú oktatási igényeinek felmérése Szerbiában. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 94. (2017)

Bús, Enikő: Elsőéves egyetemisták elsajátítási motivációjának vizsgálata. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 23. (2017)

Bús, Enikő: Harmadéves tanárjelöltek pedagógiai experimentalizmusának vizsgálata egy problémaalapú kurzus hatására. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 25. (2017)

Csíkos, Csaba: Szülők és tanítók nézetei a matematikáról mint iskolai tantárgyról. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 49. (2017)

Czók, Brigitta: Japán tanárok nézetei a pedagógiai értékelésről, összefüggésben saját tanári tevékenységükkel. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 48. (2017)

D. Molnár, Éva and Nagy, Ágnes Virág: Perzisztáló primitív reflexek szerepe a tanulásban 1-3 évfolyamon. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 37. (2017)

D. Molnár, Éva and Tóth, Edit and Kasik, László: Az önszabályozott tanulás és a szociálisprobléma-megoldás összefüggései 4. évfolyamon. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 59. (2017)

D. Molnár, Éva and Vígh, Tibor: Köszöntő - Dear Colleagues. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). pp. 7-8. (2017)

Dancs, Katinka: 4. és 6. osztályos tanulók explicit és implicit interkulturális attitűdjeinek összehasonlítása. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 70. (2017)

Dorner, László: The prosociality of infants : the first steps towards helping. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 30. (2017)

Fehér, Péter and Aknai, Dóra Orsolya: Network analysis of scientific collaboration - based on coauthorships - at the doctoral schools of educational studies in Hungary. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 45. (2017)

Fejes, József Balázs: Oktatási reziliencia : mit tudunk eddig? Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 62. (2017)

Frans, Niek and Post, Wendy: Defining stability and its role in early childhood assessment. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 67. (2017)

Fűz, Nóra: Általános iskolás tanulók, tanárok és intézményvezetők attitűdje az iskolán kívüli tanórák iránt. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 71. (2017)

Gáspár, Csaba: Examining teachers' empathy. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 33. (2017)

Habók, Anita and Magyar, Andrea: A nyelvtanulási stratégiák összefüggése néhány tanulással kapcsolatos jellemzővel. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 86. (2017)

Hajduné Holló, Katalin and Zentai, Gabriella and Józsa, Krisztián: Az elemi kombinatív képesség kritériumorinetált diagnosztikus tesztje 4-8 éves gyermekek számára. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 54. (2017)

Hautamäki, Jarkko and Kupiainen, Sirkku: Predicting students' attainment in PISA mathematical and science literacy tasks. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 74. (2017)

Hegedűs, Szilvia: Reactions given to peer distress among 3 to 4-year-old children based on the opinion of parents and teachers. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 31. (2017)

Hevesi, Tímea Mária: Kapcsolat kialakítása autizmussal élő gyermekkel élményt nyújtó helyzetek által : pedagógiai kísérlet Csongrád megyében. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 63. (2017)

Holik, Ildikó: Mérnökinformatikus hallgatók kompetenciáinak vizsgálata. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 84. (2017)

Hotulainen, Risto and Vainikainen, Mari Pauliina and Hienonen, Ninja: Development of achievement and test taking behavior : a classcentered analysis. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 81. (2017)

Juhász, Dóra: Munkamemória és végrehajtó funkciók időskorban. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 87. (2017)

Kambeyo, Linus: The possibility of an online assessment of scientific reasoning, inductive reasoning and motivation to learn science : a pilot study in Namibia. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 75. (2017)

Karácsony, Ilona: Az iskolai környezet egészséget erősítő összetevői. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 97. (2017)

Kasik, László and Gál, Zita: "Nem szeretném megoldani." : a kortársi problémák megoldásával kapcsolatos negatív orientáció jellemzői serdülők körében. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 60. (2017)

Khurelbaatar, Sansarmaa: The relationship between socio-economic background and test performance : the case of Mongolia. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 41. (2017)

Kinyó, László: A 2016-os felsőoktatási kompetenciamérés eredményei történelemből egy kutatóegyetem különböző karain. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 21. (2017)

Kis, Noémi and Józsa, Krisztián: Az otthoni környezet hatása az óvodás gyermekek elsajátítási motivációjára : egy longitudinális vizsgálat eredményei. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 36. (2017)

Kiss, Hedvig and Pikó, Bettina: Középiskolások és egyetemisták problémás internethasználata mint pedagógiai kihívás. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 98. (2017)

Kong, Yunjun and Molnár, Edit Katalin: Chinese EFL teachers' conceptions of writing. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 53. (2017)

Korom, Erzsébet: A felsőoktatási tanulmányi alkalmasság mérésének természettudományi eredményei 2016-ban. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 22. (2017)

Kovács, Anett: Helyzetkép a validáció alakulásáról Európában a 2016-os European Inventory tükrében. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 85. (2017)

Kozulin, Alex: From Vygotsky's concept of ZPD to the current practice of dynamic assessment. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 11. (2017)

Krausz, Anita: A tanulásszervezési formák alkalmazásának tanulása. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 99. (2017)

Krausz, Anita and Dombi, Edina: Általános iskolás tanulók érzelem-felismerése, attitűdje. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 72. (2017)

Krausz, Anita and Nagy, Krisztina and Tóth, Alisa: Alsó tagozaton tanuló tipikusan fejlődő és sajátos nevelési igényű tanulók színhasználatának és iskolához való viszonyának összehasonlítása. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 64. (2017)

Kumpulainen, Kristiina: Researching and understanding 21st century multiliteracies : why, where, and how? Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 12. (2017)

Kupiainen, Sirkku: Modelling students' choice of basic vs. advanced mathematics in upper secondary education. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 77. (2017)

Kósa, Maja: Történelemtanárok szakmai meggyőződései és hatásuk a kutatásalapú tanulás megítélésére. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 50. (2017)

Lannert, Judit and Gyenge, Zsuzsanna: Biztos Kezdet Gyerekházak értékelése 2015. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 38. (2017)

Lőrincz, Éva Anna: A képzési elégedettség és az érzelmi jóllét kapcsolatának empirikus vizsgálata. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 100. (2017)

Mihálka, Mária and Pikó, Bettina: Elégedett és elégedetlen pedagógusok : a munkával, valamint a munkahelyi és környezeti változókkal való elégedettség vizsgálata. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 61. (2017)

Molnár, Edit Katalin and Kovács, Renáta: Egy kutatásalapú tanári gyakorlatra felkészítő kurzus tanulói kvalitatív értékelése. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 28. (2017)

Molnár, Gyöngyvér and Csapó, Benő: A felsőoktatási tanulmányi alkalmasság vizsgálata : elmélet, megvalósítás, főbb eredmények. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 20. (2017)

Molnár, Gyöngyvér and Magyar, Andrea and Nagy, József: Developing word recognition skills with an assessment-based, personalized online instructional system. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 43. (2017)

Nagy, Krisztina: Dimensions of school attachment in elementary school. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 32. (2017)

Nagy, Lászlóné and Kissné Gera, Ágnes: Gondolkodásfejlesztő feladatok a környezetismeret-, természetismeret-tankönyvek biológia részeiben és a biológiatankönyvekben. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 16. (2017)

Nagy, Zoltán and D. Molnár, Éva: Tanulást hátráltató stratégiák komponensei és pedagógiai vetületei. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 88. (2017)

Oinas, Sanna and Vainikainen, Mari Pauliina: Technology-enhanced teacher feedback to pupils and parents in Finnish-basic education. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 78. (2017)

Orosz, Gábor Tamás: Innovatív gondolkodás az informatikai felsőoktatásban : tervező szemléletmód. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 96. (2017)

Phongphanit, Thongsay: A pilot study of examinining the validity and reliability of research questionnaires. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 80. (2017)

Purevjav, Davaajav and Kis, Noémi and Molnár, Edit Katalin: The relationships of background variables and teachers' perceptions of their professional knowledge and development needs. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 51. (2017)

Purevjav, Davaajav and Molnár, Edit Katalin: What do teachers learn from in-service teacher training? Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 82. (2017)

Pásztor, Attila and Hódi, Ágnes and Kiss, Renáta and Rausch, Attila: The role of inductive reasoning in early literacy and numeracy at the beginning of primary school. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 69. (2017)

Pásztor-Kovács, Anita: The effect of the application of predefined messages on collaborative problem solving behaviour in a computer-based test environment. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 44. (2017)

Racsmány, Mihály: Teszthatás, szétosztott tanulás, metakognitív stratégiák : mi a mondanivalója a memóriakutatásnak az oktatás módszertana számára? Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 10. (2017)

Ragchaa, Jargaltuya and Tóth, Edit and Csapó, Benő: Teachers' attitudes towards assessment and how their instructional changes are affected by their perception of stakeholders : the case of Mongolia. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 52. (2017)

Salamon, Anikó: A lemorzsolódás egyéni és intézményi tényezői egy szakképzési centrumban. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 101. (2017)

Serfőző, Mónika and Bajzáth, Angéla: Innovative assessment design in teacher education. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 92. (2017)

Szabó, Dóra Fanni: Differences between resilient and non-resilient students based on school motivation, school attachment and self-efficacy. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 40. (2017)

Szabó, Dóra Fanni: Methodological possibilities to identify resilient students. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 39. (2017)

Szabó, Zsófia Gabriella and Korom, Erzsébet and Nagy, Lászlóné: Természettudományi tudást vizsgáló tesztrendszer működése 10-14 évesek körében. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 56. (2017)

Szántó, Anita Piroska and Nagy, Lászlóné: A valószínűségi gondolkodás és fejlesztési lehetőségei a biológiaoktatásban. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 17. (2017)

Sági, Matild: Az iskola hatása a kedvezőtlen családi hátterű gyerekek tanulói teljesítményére. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 65. (2017)

Tóth, Alisa and Simon, Tünde and Kárpáti, Andrea: Moholy-Nagy vizuális modulok : beszámoló a színpercepció és vizuális kommunikációs tesztek pilot vizsgálatáról 1., 5. és 9. osztályos tanulók körében. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 57. (2017)

Vainikainen, Mari Pauliina and Greiff, Samuel and Hautamäki, Jarkko: Explaining increasing performance gaps by test-taking effort in a longitudinal large-scale assessment study in Finland. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 76. (2017)

Vass, Dorottea: 6-8 éves tanulók irodalom iránti attitűdje az 1960-as években és napjainkban : komparatív vizsgálat. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 73. (2017)

Velencei, Jolán and Szeghegyi, Ágnes: Narratív gondolkodás : esettanulmányok az üzleti döntések támogatásáról. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 95. (2017)

Veres, Gábor: A rendszerszintű komplex gondolkodás mérése és fejlesztése a természettudományi nevelésben. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 18. (2017)

Vígh, Tibor: A társértékelés tanulása, ahogyan azt a formatív értékelések szövegeinek a tartalmi és minőségi jellemzői mutatják. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 26. (2017)

Wu, Hao and Kambeyo, Linus and Molnár, Gyöngyvér: The feasibility and reliability of computer-based assessment of inductive reasoning in Namibia and China : a comparison study. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 91. (2017)

Wu, Hao and Molnár, Gyöngyvér: Chinese students' component skills of problem solving : a pilot study. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 46. (2017)

Z. Orosz, Gábor and Korom, Erzsébet: Mérési koncepciók és mérőeszközök a természettudományos gondolkodás értékelésében. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 15. (2017)

This list was generated on 2020. február 23. 15:21:43 CET.