Pedagógiai Értékelési Konferencia című kiadvány cikkei

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 89.

2018

Részletes program = Programme.

Résztvevők = Participants.

Rövid program = Programme outline.

Aknai Dóra Orsolya; Fehér Péter: Online pedagógus szakmai közösségek elemzése.

Altorjay Tamás: A comparison of the effect of singing warm-up with traditional and new methods.

Arnilla Arvin Kim: Educational assessment in basic education under the integrative education reforms in the Philippines.

Balt Miriam; Ehlert Antje: The influence of language comprehension on numeracy learning in first grade.

Balázsi Ildikó; Balkányi Péter: Tanulói életutak : a TIMSS és PIRLS 2011 tanulók tanulmányi előmenetele.

Bank Éva: The connection of engagement and academic coping.

Budis Imola: A tanulási énkép vizsgálata halmozottan hátrányos helyzetű, nevelőszülőnél élő tanulók körében.

Bánfi Gréta: A kutatás-, a projekt- és a problémaalapú tanulás vizsgálata általános és középiskolai tanárok körében.

Bónus Lilla; Nagy Lászlóné: A természettudományos gondolkodás fejlesztése didaktikus játékokkal biológiaórán.

Bús Enikő: A tanórakutatás hatékonyságának nyomon követése trianguláció segítségével.

D. Molnár Éva; Szabó Éva: Az önszabályozott tanulás kognitív és motivációs stratégiáinak összefüggései a mindsettel.

Dancs Katinka: Egy játékosított egyetemi kurzus tapasztalatai.

Dancs Katinka: Van-e kapcsolat a nemzeti azonosulás erőssége és a nemzeti szimbólumok ismerete között? : 1-6. osztályos tanulók nemzeti identitásának vizsgálata.

Fehér Péter; Aknai Dóra Orsolya: Computational thinking in problem-solving : a theoretical overview.

Fejes József Balázs; Jámbori Szilvia; Kasik László; Gál Zita: Célok, tervek és tanulási stratégiák vizsgálata serdülők és fiatal felnőttek körében.

Fejes József Balázs; Szűcs Norbert: Az oktatási integráció ügye a 2010-es években Magyarországon.

Fritz-Stratmann Annemarie: Impact of research on mathematical learning difficulties on teaching and learning : a bridge too far?

Fritz-Stratmann Annemarie: Non-cognitive and cognitive predictors of math achievement.

Fűz Nóra: Az oktatási célú iskolán kívüli programok megítélését és szervezését befolyásoló tényezők, online mérés alapján.

Gulyás Enikő: A fejlesztő e-biblioterápiás foglalkozásokon részt vevő 6. osztályos diákok önértékelésének változása.

Gál-Szabó Zsófia; Korom Erzsébet: Combinatorial reasoning in 4th and 6th grade pupils : preliminary results of a large-scale study.

Gál-Szabó Zsófia; Korom Erzsébet: A teljesítmények és a feladatmegoldásról alkotott tanulói vélemények összefüggése a kombinatív gondolkodás mérése kapcsán 4. és 6. évfolyamon.

Hegedűs Szilvia: Óvodás korú gyermekek distresszre adott válaszai a szülők és a pedagógusok véleménye alapján.

Herzog Moritz; Fritz-Stratmann Annemarie: Digital screening for at-risk learners in math at the beginning of primary school.

Herzog Moritz; Hartmann Julia; Fritz-Stratmann Annemarie: The influence of linguistic factors on different measures of math achievement in first graders.

Huszka Noémi: A tanító és a tanuló kapcsolatának mérési lehetőségei : a student-teacher relationship scale (STRS) mérőeszköz adaptációs folyamata és kipróbálása.

Jagodics Balázs; Szabó Éva: Teacher burnout and job demands across different school types.

Jámbori Szilvia: Pozitív egészségpszichológiai védőfaktorok mint a sikeres tanulás meghatározói és előrejelzői.

Kambeyo Linus: The assessment of English reading comprehension and its predictive power on inductive reasoning.

Kambeyo Linus: The assessment of scientific reasoning, inductive reasoning and scientific inquiry using paper and pencil in Namibia.

Karimova Konul; Csapó Benő: Language self-concept of Azeri native speakers in Russian as a second language and in English as a foreign language.

Kasik László; Gál Zita; Csibri Péter: A negatív problémaorientáció mérése EEG-vel : elméleti és módszertani háttér.

Kasik László; Gál Zita; Jámbori Szilvia; Fejes József Balázs: Középiskolások és egyetemisták problémamegoldása.

Katona Zsolt: Egyetemi hallgatók ismeretei és attitűdje a laikus elsősegélynyújtással kapcsolatban.

Kiss Hedvig; Pikó Bettina: A problémás okostelefon-használat faktorszerkezete az életkor és a nem tükrében.

Kiss Renáta; Mokri Dóra: Óvodapedagógus hallgatók vélekedése az anyanyelvi nevelés, a matematika és a külső világ tevékeny megismerésének óvodai szerepéről.

Kong Yunjun: Comparing teachers' and trainees' feedback on student writing by an English learner.

Kong Yunjun: Development of TEFL teachers' skills in assessing student writing through pre- to in-service.

Korom Erzsébet: Gondolkodásfejlesztés és a természettudományok tanulása.

Kovács Renáta: Elméleti alapok a reflektív gondolkodás írásbeliséghez kötődő tevékenységekhez kapcsolt vizsgálatára.

Kovács Renáta: Tanárjelöltek tanítási epizódjának reflektív feldolgozása szóban és írásban.

Krausz Anita: Fogyatékosággal kapcsolatos attitűd mérése tipikusan fejlődő gyermekek körében.

Kupiainen Sirkku; Hotulainen Risto: The role of time-on-task in explaining students' performance in inductive reasoning : follow-up from grade 4 to grade 5, and from grade 7 to grade 8.

Kupiainen Sirkku; Hotulainen Risto; Pásztor Attila: The role of time on task in a test on inductive reasoning : a follow-up from grade 1 to grade 2.

Kósa Maja: The adaptation of a questionnaire on epistemological beliefs concerning history.

Köpeczi-Bócz Tamás: Adaptív mérőrendszerek lehetőségei a kognitív pedagógiai célok elérésében.

Lakatos Ágnes; Erdős Attila: Olvasási szokások a PIRLS-eredmények tükrében.

Magyar Andrea; Habók Anita: A nyelvtanulási stratégiák tanításának lehetőségei.

Molnár Adrienn: A matematikai szorongás és teljesítmény a célorientációs elmélet tükrében.

Molnár Gyöngyvér: Applying computer-based assessment in kindergarten and at the beginning of schooling : an international overview.

Molnár Gyöngyvér; Mokri Dóra: Influential cognitive factors in students' mathematical achievement in grade 6.

Molnár Mónika: A formatív értékelés a Freinet-pedagógiában.

Molnár Pál: Társszerzői együttműködések hálózatai a bírálati rendszerű angol nyelvű neveléstudományi szakfolyóiratokban : európai helyzetkép.

Molnár Pál; Tóth Edit; Pintér Henriett: Töredezettség és összekapcsoltság a hazai neveléstudományi folyóiratok társszerzői együttműködési hálőzataiban.

Mousa Mojahed; Molnár Gyöngyvér: Introducing computer-based assessment among 2nd to 4th grade students in Palestine.

Nagy Gyula: Citation network analysis of an educational research journal.

Nagy Krisztina: A tanulói jóllét vizsgálata általános iskolás tanulók körében.

Nagy Krisztina; Gál Zita; Jámbori Szilvia; Kasik László; Fejes József Balázs: A tanulói jóllét és az önértékelés összefüggésének alakulása középiskolások és egyetemisták körében.

Orbach Lars; Herzog Moritz; Fritz-Stratmann Annemarie: State and trait math anxieties : performance-inhibiting predictors of math achievement?

Phongphanit Thongsay: A possibility study of using a self-constructed questionnaire in teacher management in Laos.

Pléh Csaba: Relationships of educational assessment and psychological measurements.

Prievara Dóra Katalin: Cyberchallenge : how to stand up against online bullying.

Pásztor Attila; Rausch Attila: Inductive reasoning and early numeracy in kindergarten : relation and development.

Pásztor-Kovács Anita; Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér: Innovative restricted communicational options for automated coding in an online human-human collaborative problem solving instrument.

Ragchaa Jargaltuya: The factors affecting the test performance of English receptive skills : a Mongolian case study.

Rausch Attila: Vocational and technical school teachers' use of digital technology.

Rónay Zoltán: A tanulók értékelésének pedagógiai fogalma a köznevelési törvény tükrében.

Salamon Anikó; Varga Zoltán Balázs: A szakképzési centrum mint pedagógiai műhely.

Schiller Emese: Szenior nyelvtanulókat tanító nyelvtanárok tanításról alkotott felfogásának és alkalmazott módszereinek feltárása.

Sebestyén Edmond; D. Molnár Éva: Az időgazdálkodás és az önszabályozott tanulás kapcsolatának feltárása magyar felsőoktatási hallgatók bevonásával.

Shaakumeni Simson N.; Csapó Benő: Exploring the possibility of assessing students motivation to learn science in Namibia.

Stockné Bereczki Ildikó; Salamon Anikó: Az alsó tagozatos matematikatanítás értékelése iskolai szinten egy 4. évfolyamos tudás- és képességvizsgálat eredményeinek tükrében.

Szabó Dóra Fanni: A reziliencia kialakulásának hátterében álló tényezők vizsgálata.

Szabó Katalin; Pikó Bettina: Étkezési motivációk mérése és nemi különbségei serdülők körében.

Szabó Hangya Lilla; Jámbori Szilvia; Gál Zita: Az identitásalakítás hasonlóságai és különbségei serdülők és fiatal felnőttek körében.

Szenczi Beáta; Kis Noémi; Józsa Krisztián: The relationship of LD students' academic self-concepts with some background variables.

Szverle Szandra: A korai iskolaelhagyás rizikófaktorai.

Szántó Anita Piroska; Nagy Lászlóné: Eszközök a valószínűségi gondolkodás mérésére.

Takács Nikolett: Looking back and forward into teacher training : through the eyes of grade school teachers.

Tary Blanka; Molnár Edit Katalin: Teachers' strategy use in mother tongue and foreign language reading.

Tánczikné Varga Szilvia; Steklács János: The relationship between morphological awareness and reading comprehension : a pilot study.

Tóth Alisa: A színpercepció és színértelmezés teszten elért eredmények és a háttérváltozók közötti összefüggések vizsgálata 6. és 7. évfolyamon.

Vargáné Molnár Márta; Győri Miklós; Stefanik Krisztina: Autizmussal élő gyermekek intézményes ellátását és szüleik életminőségét befolyásoló tényezők : első eredmények egy nagymintás kvantitatív vizsgálatból.

Veres Gábor: Jelenségalapú komplex természettudományos témakörök a köznevelésben : foglalkozások és formatív értékelési módszerek tervezése, kipróbálása.

Wu Hao; Molnár Gyöngyvér: The role of inductive reasoning and combinatorial reasoning in complex problem solving : a comparison study between China and Hungary.

Wu Hao; Saleh Andi Rahmat; Molnár Gyöngyvér: Comparing Chinese and Indonesian students' level of thinking skills : a pilot study.

A lista elkészítésének dátuma 2024. március 29. 16:50:07 CET.