Vissza |
Részletes program = Programme.
Rövid program = Programme outline.
Aknai Dóra Orsolya; Fehér Péter: Online pedagógus szakmai közösségek elemzése.
Altorjay Tamás: A comparison of the effect of singing warm-up with traditional and new methods.
Arnilla Arvin Kim: Educational assessment in basic education under the integrative education reforms in the Philippines.
Balt Miriam; Ehlert Antje: The influence of language comprehension on numeracy learning in first grade.
Balázsi Ildikó; Balkányi Péter: Tanulói életutak : a TIMSS és PIRLS 2011 tanulók tanulmányi előmenetele.
Bank Éva: The connection of engagement and academic coping.
Budis Imola: A tanulási énkép vizsgálata halmozottan hátrányos helyzetű, nevelőszülőnél élő tanulók körében.
Bánfi Gréta: A kutatás-, a projekt- és a problémaalapú tanulás vizsgálata általános és középiskolai tanárok körében.
Bónus Lilla; Nagy Lászlóné: A természettudományos gondolkodás fejlesztése didaktikus játékokkal biológiaórán.
Bús Enikő: A tanórakutatás hatékonyságának nyomon követése trianguláció segítségével.
D. Molnár Éva; Szabó Éva: Az önszabályozott tanulás kognitív és motivációs stratégiáinak összefüggései a mindsettel.
Dancs Katinka: Egy játékosított egyetemi kurzus tapasztalatai.
Fehér Péter; Aknai Dóra Orsolya: Computational thinking in problem-solving : a theoretical overview.
Fejes József Balázs; Jámbori Szilvia; Kasik László; Gál Zita: Célok, tervek és tanulási stratégiák vizsgálata serdülők és fiatal felnőttek körében.
Fejes József Balázs; Szűcs Norbert: Az oktatási integráció ügye a 2010-es években Magyarországon.
Fritz-Stratmann Annemarie: Impact of research on mathematical learning difficulties on teaching and learning : a bridge too far?
Fritz-Stratmann Annemarie: Non-cognitive and cognitive predictors of math achievement.
Gulyás Enikő: A fejlesztő e-biblioterápiás foglalkozásokon részt vevő 6. osztályos diákok önértékelésének változása.
Gál-Szabó Zsófia; Korom Erzsébet: Combinatorial reasoning in 4th and 6th grade pupils : preliminary results of a large-scale study.
Gál-Szabó Zsófia; Korom Erzsébet: A teljesítmények és a feladatmegoldásról alkotott tanulói vélemények összefüggése a kombinatív gondolkodás mérése kapcsán 4. és 6. évfolyamon.
Hegedűs Szilvia: Óvodás korú gyermekek distresszre adott válaszai a szülők és a pedagógusok véleménye alapján.
Herzog Moritz; Fritz-Stratmann Annemarie: Digital screening for at-risk learners in math at the beginning of primary school.
Herzog Moritz; Hartmann Julia; Fritz-Stratmann Annemarie: The influence of linguistic factors on different measures of math achievement in first graders.
Jagodics Balázs; Szabó Éva: Teacher burnout and job demands across different school types.
Jámbori Szilvia: Pozitív egészségpszichológiai védőfaktorok mint a sikeres tanulás meghatározói és előrejelzői.
Kambeyo Linus: The assessment of English reading comprehension and its predictive power on inductive reasoning.
Kambeyo Linus: The assessment of scientific reasoning, inductive reasoning and scientific inquiry using paper and pencil in Namibia.
Karimova Konul; Csapó Benő: Language self-concept of Azeri native speakers in Russian as a second language and in English as a foreign language.
Kasik László; Gál Zita; Csibri Péter: A negatív problémaorientáció mérése EEG-vel : elméleti és módszertani háttér.
Kasik László; Gál Zita; Jámbori Szilvia; Fejes József Balázs: Középiskolások és egyetemisták problémamegoldása.
Katona Zsolt: Egyetemi hallgatók ismeretei és attitűdje a laikus elsősegélynyújtással kapcsolatban.
Kiss Hedvig; Pikó Bettina: A problémás okostelefon-használat faktorszerkezete az életkor és a nem tükrében.
Kiss Renáta; Mokri Dóra: Óvodapedagógus hallgatók vélekedése az anyanyelvi nevelés, a matematika és a külső világ tevékeny megismerésének óvodai szerepéről.
Kong Yunjun: Comparing teachers' and trainees' feedback on student writing by an English learner.
Kong Yunjun: Development of TEFL teachers' skills in assessing student writing through pre- to in-service.
Korom Erzsébet: Gondolkodásfejlesztés és a természettudományok tanulása.
Kovács Renáta: Elméleti alapok a reflektív gondolkodás írásbeliséghez kötődő tevékenységekhez kapcsolt vizsgálatára.
Kovács Renáta: Tanárjelöltek tanítási epizódjának reflektív feldolgozása szóban és írásban.
Krausz Anita: Fogyatékosággal kapcsolatos attitűd mérése tipikusan fejlődő gyermekek körében.
Kupiainen Sirkku; Hotulainen Risto: The role of time-on-task in explaining students' performance in inductive reasoning : follow-up from grade 4 to grade 5, and from grade 7 to grade 8.
Kupiainen Sirkku; Hotulainen Risto; Pásztor Attila: The role of time on task in a test on inductive reasoning : a follow-up from grade 1 to grade 2.
Kósa Maja: The adaptation of a questionnaire on epistemological beliefs concerning history.
Köpeczi-Bócz Tamás: Adaptív mérőrendszerek lehetőségei a kognitív pedagógiai célok elérésében.
Lakatos Ágnes; Erdős Attila: Olvasási szokások a PIRLS-eredmények tükrében.
Magyar Andrea; Habók Anita: A nyelvtanulási stratégiák tanításának lehetőségei.
Molnár Adrienn: A matematikai szorongás és teljesítmény a célorientációs elmélet tükrében.
Molnár Gyöngyvér: Applying computer-based assessment in kindergarten and at the beginning of schooling : an international overview.
Molnár Gyöngyvér; Mokri Dóra: Influential cognitive factors in students' mathematical achievement in grade 6.
Molnár Mónika: A formatív értékelés a Freinet-pedagógiában.
Molnár Pál; Tóth Edit; Pintér Henriett: Töredezettség és összekapcsoltság a hazai neveléstudományi folyóiratok társszerzői együttműködési hálőzataiban.
Mousa Mojahed; Molnár Gyöngyvér: Introducing computer-based assessment among 2nd to 4th grade students in Palestine.
Nagy Gyula: Citation network analysis of an educational research journal.
Nagy Krisztina: A tanulói jóllét vizsgálata általános iskolás tanulók körében.
Nagy Krisztina; Gál Zita; Jámbori Szilvia; Kasik László; Fejes József Balázs: A tanulói jóllét és az önértékelés összefüggésének alakulása középiskolások és egyetemisták körében.
Orbach Lars; Herzog Moritz; Fritz-Stratmann Annemarie: State and trait math anxieties : performance-inhibiting predictors of math achievement?
Phongphanit Thongsay: A possibility study of using a self-constructed questionnaire in teacher management in Laos.
Pléh Csaba: Relationships of educational assessment and psychological measurements.
Prievara Dóra Katalin: Cyberchallenge : how to stand up against online bullying.
Pásztor Attila; Rausch Attila: Inductive reasoning and early numeracy in kindergarten : relation and development.
Pásztor-Kovács Anita; Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér: Innovative restricted communicational options for automated coding in an online human-human collaborative problem solving instrument.
Ragchaa Jargaltuya: The factors affecting the test performance of English receptive skills : a Mongolian case study.
Rausch Attila: Vocational and technical school teachers' use of digital technology.
Rónay Zoltán: A tanulók értékelésének pedagógiai fogalma a köznevelési törvény tükrében.
Salamon Anikó; Varga Zoltán Balázs: A szakképzési centrum mint pedagógiai műhely.
Schiller Emese: Szenior nyelvtanulókat tanító nyelvtanárok tanításról alkotott felfogásának és alkalmazott módszereinek feltárása.
Sebestyén Edmond; D. Molnár Éva: Az időgazdálkodás és az önszabályozott tanulás kapcsolatának feltárása magyar felsőoktatási hallgatók bevonásával.
Shaakumeni Simson N.; Csapó Benő: Exploring the possibility of assessing students motivation to learn science in Namibia.
Stockné Bereczki Ildikó; Salamon Anikó: Az alsó tagozatos matematikatanítás értékelése iskolai szinten egy 4. évfolyamos tudás- és képességvizsgálat eredményeinek tükrében.
Szabó Dóra Fanni: A reziliencia kialakulásának hátterében álló tényezők vizsgálata.
Szabó Katalin; Pikó Bettina: Étkezési motivációk mérése és nemi különbségei serdülők körében.
Szabó Hangya Lilla; Jámbori Szilvia; Gál Zita: Az identitásalakítás hasonlóságai és különbségei serdülők és fiatal felnőttek körében.
Szenczi Beáta; Kis Noémi; Józsa Krisztián: The relationship of LD students' academic self-concepts with some background variables.
Szverle Szandra: A korai iskolaelhagyás rizikófaktorai.
Szántó Anita Piroska; Nagy Lászlóné: Eszközök a valószínűségi gondolkodás mérésére.
Takács Nikolett: Looking back and forward into teacher training : through the eyes of grade school teachers.
Tary Blanka; Molnár Edit Katalin: Teachers' strategy use in mother tongue and foreign language reading.
Tánczikné Varga Szilvia; Steklács János: The relationship between morphological awareness and reading comprehension : a pilot study.
Vargáné Molnár Márta; Győri Miklós; Stefanik Krisztina: Autizmussal élő gyermekek intézményes ellátását és szüleik életminőségét befolyásoló tényezők : első eredmények egy nagymintás kvantitatív vizsgálatból.
Wu Hao; Molnár Gyöngyvér: The role of inductive reasoning and combinatorial reasoning in complex problem solving : a comparison study between China and Hungary.
Wu Hao; Saleh Andi Rahmat; Molnár Gyöngyvér: Comparing Chinese and Indonesian students' level of thinking skills : a pilot study.