Berencsi Alexa; Fehér András: Képalapú közösségi média bejegyzések optimalizálási lehetőségei szemkamerás vizsgálattal az üdítőital-piacon = Optimizing options for image-based social media posts with eye camera testing in the soft drink market.
Bifkovics Bettina; Csordás Tamás; Kisfürjesi Nóra; Mitev Ariel: A szabad csirkék többet tojnak - a kutatói eredményesség növelése eszképizmussal = Free chickens lay more eggs - boosting research productivity through escapism : [absztrakt].
Bodon György; Neulinger Ágnes; Kajos Attila: A mérkőzéslátogatás és a klubhoz való kötődés közötti kapcsolat kvalitatív elemzése: egy futball klub példája = Qualitative analysis of the relationship between club attachment and match attendance: the case of a football club.
Cserdi Zsófia; Kenesei Zsófia: A COVID-19 hosszútávú hatása az okos hotelek fogyasztói elfogadására = The long-term effect of COVID-19 on consumer acceptance of smart hotels : [absztrakt].
Cservék Judit; Hlédik Erika: Információfeldolgozás folyamatának szerepe speciális, komplex döntéshozatali folyamat meggyőző kommunikációja során = The role of the information processing process in persuasive communication : [absztrakt].
Deés Szilvia: A helyi televíziózás kihívásai Magyarországon = The challenges of the Hungarian local television.
Dinya László; Klausmann-Dinya Anikó: Társadalmi marketing - okos versenyképesség - sokszínű autonómia = Smart development - diverse autonomy - social marketing : [absztrakt].
Dér Dorottya Noémi; Huszár Sándor: Vizuális közösségi média tartalmak hatása fiatal nők hangulatára és az életmóddal való elégedettségre = Impact of social media visual contents on mood and satisfaction with lifestyle among young women.
Ercsey Ida: Fenntarthatóság a digitális oktatásban : környezet-felelős technológiahasználat oktatása : [absztrakt].
Fehér András; Berencsi Alexa; Kiss Marietta; Kontor Enikő: Internet of Food - új lehetőség az élelmiszerfogyasztói tudatosság építésére = Internet of Food - a new opportunity to build food consumer awareness : [absztrakt].
Formádi Katalin; Kővári Edit; Banász Zsuzsanna: A jövő zöldebbé tétele: zöld attitűdök és magatartásformák közötti kapcsolat feltárása négy Európa Kulturális Fővárosainak fiataljai körében = Greening the future: exploring the link between green attitudes and behaviours among youth in four European Capitals of Culture : [absztrakt].
Földi Kata; Balogh Bianka: Fenntarthatóság befolyásoló szerepe ruhavásárlási szokások kvalitatív és kvantitatív kutatása = The influencing role of sustainability is a qualitative and quantitative research of clothes buying habits : [absztrakt].
Gendur Nóra; Ásványi Katalin: A nyugat és kelet-európai gazdasági egyetemek küldetés elemzése fenntarthatósági szempontból = Analysis of Western- and Eastern-Europen business universities' mission statements in terms of sustainability : [absztrakt].
Gerdesics Viktória; Nagy Ákos: A virtuális turizmus értelmezési kérdései - itt van már az XR 2.0? = Interpreting virtual tourism - is XR 2.0 here already? : [absztrakt].
Gyulai Zsófia; Révész Balázs: Digitális nudge-ok: átfogó helyzetkép és szisztematikus irodalomelemzés = Digital nudges: overview and systematic literature review : [absztrakt].
Hajdú Noémi; Molnár László; Nagy Szabolcs: Valóban a ruha teszi az embert? : avagy hogyan befolyásolja a hallgatói megítélést az oktatók öltözködése? = The impact of lecturers' clothing on student evaluation.
Hargitai Dávid Máté; Sasné Grósz Annamária: A magyar K-pop rajongók médiafogyasztói szegmensei = Media consumer segments of Hungarian K-pop fans.
Harsányi Dávid; Hlédik Erika; Zarándné Vámosi Kornélia: A hazai borfogyasztás változása az utóbbi években = Recent changes in the Hungarian wine consumption habits : [absztrakt].
Harsányi Miklós: Reziliens digitális marketing lehetőségek = Resilient digital marketing opportunities.
Hartl Katalin; Kiss Brigitta; Varga Ákos; Kemény Ildikó: Omnichannel vevőélmény fejlesztése AR segítségével a lakberendezési piacon = Improving omnichannel customer experience with AR on the home furniture market : [absztrakt].
Horváth Dóra; Komár Zita; Cosovan Attila: Future/Education: Jövő az oktatásban - Oktatás a jövőben = Future/Education: Future in education - Education in future : [absztrakt].
Horváth Dóra; Mitev Ariel: Madármegfigyelés mint a marketingtudomány pszichedelikus újra értelmezése = Birdwatching as a psychedelic reinterpretation of marketing science : [absztrakt].
Huszka Péter; Huszka Fanni Dorina: Néhány társadalmi és élelmiszer-pazarlási (fogyasztási) döntés vizsgálata a járvány időszakában és napjaink gazdasági krízisének árnyékában 2. = Examination of some social and food waste (consumption) decisions during the epidemic period and in the shadow of today's economic crisis 2.
Iványi Tamás; Kelemen-Erdős Anikó; Szalkai Zsuzsanna: Ellentrend? : kölcsönös értékteremtés empatikus marketing megközelítésben: a felsőoktatás példája = Counter trend? : value co-creation in an empathetic marketing approach: the case of higher education : [absztrakt].
Jakopánecz Eszter; Neulinger Ágnes; Lányi Beatrix; Csóka László: Környezettudatos fogyasztás a tömegessé válás útján: nemzetközi és hazai tapasztalatok = Mainstreaming environmentally conscious consumption: international and Hungarian experiences : [absztrakt].
Jancsó Dorottya; Bavlsík Richárd: Közösségi finanszírozás mint vevői részvétel: pénzügyi megoldás vagy marketing eszköz a társadalmi startupok számára? = Crowdfunding as customer participation: financial solution or marketing tool for social startups? : [absztrakt].
Kelemen-Erdős Anikó; Mitev Ariel; Szakály Zoltán: Választékcsökkentési döntések a napicikk kiskereskedelemben = Assortment reduction decisions in fast moving consumer goods retailing : [absztrakt].
Keller Veronika; Ercsey Ida: Motivációk és akadályok az életstílus applikációk használatával kapcsolatban egy feltáró kutatás tapasztalatai alapján = Motivations and barriers to using lifestyle apps based on the experience of an exploratory study : [absztrakt].
Kemény Ildikó; Nagy Ákos; Szűcs Krisztián: Az omnichannel vásárlói magatartás és ügyfélérték kapcsolata az okosvásárlói magatartás tükrében = The relationship between omnichannel shopping behaviour and customer value in the light of smart shopping behaviour : [absztrakt].
Kolos Krisztina; Kenesei Zsófia; Cserdi Zsófia: Robot pénzügyi tanácsadók fogyasztói megítélése : [absztrakt].
Komár Zita; Markos-Kujbus Éva: Idolok, perszónák vagy robotok? : meggyőzési stratégiák vizsgálata a virtuális influencerek körében = Idols, personas or robots? : persuasive strategies of virtual influencers : [absztrakt].
Kovács Stefan; Veres István; Bíró-Szigeti Szilvia: Minőségdimenziók a BME gazdasági mesterképzésének vizsgálatában = Evaluating the quality aspects of the economics master's program in BME : [absztrakt].
Kökény Levente; K. Szabó Áron: A környezettudatosság fogyasztói percepciója a megosztáson alapuló közlekedési eszközök tükrében = Consumer perceptions of environmental awareness in the light of transportation in sharing economy.
Lázár Erika; Szűcs Krisztián; Nagy Ákos: Örömet okoznak-e a kiskereskedelmi mobilapplikációk? - egy automatizált tartalomelemzés tanulságai = Using retail apps causes joy? - experiences from an automated content analysis : [absztrakt].
Légrádi Miklós: Find the book that speaks to you! - a qualitative pilot study for research on Book Consumption.
Maha Hettiarachchige Asheen Heranga Hettiarachchi; Cabiddu Francesca; Frau Moreno; Moi Ludovica: Controversies in online brand communities: a multifaceted story : [abstract].
Maksimovic Ágnes; Törőcsik Mária: A nemfogyasztók szerepe a fenntartható csomagolás elterjedésében = The role of non-consumers in the uptake of sustainable packaging.
Mursalzade Hikmat; Frau Moreno; Keszey Tamara; Molnár László; Saraswati Haruming S.: Social entrepreneurship's digital transformation and value co-creation : [abstract].
Mátó Ágnes Réka; Vilmányi Márton: Technológiai változások kiterjedése: egy koncepcionális megközelítés összegzése = The scope of technological changes: a summary of a conceptual approach.
Mészáros Katalin; Németh Nikoletta; Takáts Alexandra: "BorderEye" - határmegfigyelési és környezetértékelési eszközök fejlesztése a Soproni Egyetemen = "BorderEye" - development of border monitoring and environmental assessment tools at the University of Sopron.
Neulinger Ágnes: A fenntartható fogyasztás kihívásai válság idején = The challenges of sustainable consumption in times of crisis : [absztrakt].
Neulinger Ágnes; Jakopánecz Eszter; Lányi Beatrix: Kooperatív játékkal a fenntarthatóságért = Cooperative game for sustainability : [absztrakt].
Pakurár Miklós; Kiss Marietta: Fogyasztói attitűdvizsgálat mesterséges intelligencia (MI) alkotta laborhús képekkel = Consumer attitude survey with images of cultured meat created by artificial intelligence (AI) : [absztrakt].
Putzer Petra; Posza Alexandra: Isten veled CSR? - környezeti, társadalmi és vállalatirányítási (ESG) tényezők a turizmusban = Goodbye CSR? - environmental, social and governance (ESG) factors in tourism : [absztrakt].
Pólya Éva; Máté Zoltán; Oravecz Titanilla: A változások és válságok hatásai és kezelésük a hazai kis- és középvállalkozások esetében – mélyinterjús kutatási eredmények ismertetése három szolgáltatási ágazat tekintetében = The consequences of changes and crises on domestic SMEs and their responses - in depth interview research findings presented for three service sectors.
Repisky Máté: Vállalkozói kudarcból levont tanulságok = Lessons learned from entrepreneurial failure : [absztrakt].
Salem Omar T. O.; Kiss Marietta: A szolgáltatásminőség hatása a nemzetközi hallgatók lojalitására magyarországi felsőoktatási intézményekben = The influence of service quality on international students' loyalty in higher education institutions in Hungary : [absztrakt].
Somosi Zoltán; Hajdú Noémi: A mesterséges intelligencia etikai kérdései és az abból adódó ellenszenv felmérése = Exploring ethical concerns in artificial intelligence and evaluating the consequences of antipathy : [absztrakt].
Szemere Dorottya; Iványi Tamás: Elektromos roller használati szokások vizsgálata Magyarországon = Analysis of electric scooter usage patterns in Hungary.
Szigeti Szilárd; Józsa László: A magyarországi és szlovákiai fogyasztók attitűdje és egészségügyi szolgáltatások kapcsán történő információszerzés vizsgálata = Examining the attitudes of consumers in Hungary and Slovakia and their information seeking regarding healthcare services.
Szász Tünde; Táskai Ottilia; Hlédik Erika: A környezettudatosság és az egészségtudatosság hatása a csomagolásmentes boltok márkaközösségében = The impact of environmental consciousness and health awareness on the brand community of package-free stores.
Török Anna; Szebenszki Noémi; Krieveczky Villő; Malota Erzsébet; Mucsi Attila: A Z generáció fehérnemű reklámok iránti attitűdjei = The attitude of Generation Z towards underwear advertisements : [absztrakt].
Törőcsik Mária: Fogyasztói magatartásváltozás válságokban : [absztrakt].
Törőcsik Mária; Bálint Alexandra: Válságok és a fogyasztói tudatosság = Crises and consumer awareness : [absztrakt].
Ujházi Tamás; Lukovics Miklós; Majó-Petri Zoltán; Prónay Szabolcs: Önvezető járművekkel szembeni fogyasztói preferenciák vizsgálata tényleges próbautat követően = Measuring consumer preferences for self-driving vehicles after an actual test drive.
Vereckei-Poór Bence; Ujházi Tamás: Milyen lenne az ideális elektromos autó? : preferenciák fontosságának mérése Choice Based Conjoint elemzéssel = What would the ideal electric car would be? : measuring the importance of preferences using Choice Based Conjoint analysis.
Veres Zoltán; Liska Fanny: Exploring nonstandard service frontline situations : [abstract].
Vizi Noémi; Hetesi Erzsébet: Valóban társadalmilag felelős a globális polgár? = Is the global citizen really socially responsible?
Yuling Wei; Simay Attila Endre: Mesterséges intelligencia alkalmazása a kínai vendéglátásban: egy feltáró kutatás tanulságai = AI adoption in the Chinese catering industry: an exploratory study.