Reziliens marketing : válaszok változó kihívásokra című kiadvány cikkei

Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: csoportosítás nélkül | Kötet | Szám
Találatok száma: 73.

Berencsi Alexa; Fehér András: Képalapú közösségi média bejegyzések optimalizálási lehetőségei szemkamerás vizsgálattal az üdítőital-piacon = Optimizing options for image-based social media posts with eye camera testing in the soft drink market.

Berki Bianka; Kéri Anita: Hatékony marketingkommunikáció kialakítása a felsőoktatási intézmények körében kreatív kiscsoportos megkérdezés segítségével = Building effective marketing communications for higher education institutions with the help of creative groups.

Bifkovics Bettina; Csordás Tamás; Kisfürjesi Nóra; Mitev Ariel: A szabad csirkék többet tojnak - a kutatói eredményesség növelése eszképizmussal = Free chickens lay more eggs - boosting research productivity through escapism : [absztrakt].

Bodon György; Neulinger Ágnes; Kajos Attila: A mérkőzéslátogatás és a klubhoz való kötődés közötti kapcsolat kvalitatív elemzése: egy futball klub példája = Qualitative analysis of the relationship between club attachment and match attendance: the case of a football club.

Cserdi Zsófia; Kenesei Zsófia: A COVID-19 hosszútávú hatása az okos hotelek fogyasztói elfogadására = The long-term effect of COVID-19 on consumer acceptance of smart hotels : [absztrakt].

Cservék Judit; Hlédik Erika: Információfeldolgozás folyamatának szerepe speciális, komplex döntéshozatali folyamat meggyőző kommunikációja során = The role of the information processing process in persuasive communication : [absztrakt].

Deés Szilvia: A helyi televíziózás kihívásai Magyarországon = The challenges of the Hungarian local television.

Dinya László; Klausmann-Dinya Anikó: Társadalmi marketing - okos versenyképesség - sokszínű autonómia = Smart development - diverse autonomy - social marketing : [absztrakt].

Dobó Róbert: A kommunikációs csatornák és a szakmai hitelesség bizalmi alapú kapcsolata: Kit tart hitelesnek a Z generáció? = The trust-based relationship between communication channels and professional credibility: Who does Generation Z consider credible?

Dér Dorottya Noémi; Huszár Sándor: Vizuális közösségi média tartalmak hatása fiatal nők hangulatára és az életmóddal való elégedettségre = Impact of social media visual contents on mood and satisfaction with lifestyle among young women.

Ercsey Ida: Fenntarthatóság a digitális oktatásban : környezet-felelős technológiahasználat oktatása : [absztrakt].

Farkas Tamás: Dinamikus képességek kialakulásának vizsgálati keretrendszere = Research framework for the development of dynamic capabilities.

Fehér András; Berencsi Alexa; Kiss Marietta; Kontor Enikő: Internet of Food - új lehetőség az élelmiszerfogyasztói tudatosság építésére = Internet of Food - a new opportunity to build food consumer awareness : [absztrakt].

Formádi Katalin; Kővári Edit; Banász Zsuzsanna: A jövő zöldebbé tétele: zöld attitűdök és magatartásformák közötti kapcsolat feltárása négy Európa Kulturális Fővárosainak fiataljai körében = Greening the future: exploring the link between green attitudes and behaviours among youth in four European Capitals of Culture : [absztrakt].

Földi Kata; Balogh Bianka: Fenntarthatóság befolyásoló szerepe ruhavásárlási szokások kvalitatív és kvantitatív kutatása = The influencing role of sustainability is a qualitative and quantitative research of clothes buying habits : [absztrakt].

Gendur Nóra; Ásványi Katalin: A nyugat és kelet-európai gazdasági egyetemek küldetés elemzése fenntarthatósági szempontból = Analysis of Western- and Eastern-Europen business universities' mission statements in terms of sustainability : [absztrakt].

Gerdesics Viktória; Nagy Ákos: A virtuális turizmus értelmezési kérdései - itt van már az XR 2.0? = Interpreting virtual tourism - is XR 2.0 here already? : [absztrakt].

Gyulai Zsófia; Révész Balázs: Digitális nudge-ok: átfogó helyzetkép és szisztematikus irodalomelemzés = Digital nudges: overview and systematic literature review : [absztrakt].

Hajdú Noémi; Molnár László; Nagy Szabolcs: Valóban a ruha teszi az embert? : avagy hogyan befolyásolja a hallgatói megítélést az oktatók öltözködése? = The impact of lecturers' clothing on student evaluation.

Hargitai Dávid Máté; Sasné Grósz Annamária: A magyar K-pop rajongók médiafogyasztói szegmensei = Media consumer segments of Hungarian K-pop fans.

Harsányi Dávid; Hlédik Erika; Zarándné Vámosi Kornélia: A hazai borfogyasztás változása az utóbbi években = Recent changes in the Hungarian wine consumption habits : [absztrakt].

Harsányi Miklós: Reziliens digitális marketing lehetőségek = Resilient digital marketing opportunities.

Hartl Katalin; Kiss Brigitta; Varga Ákos; Kemény Ildikó: Omnichannel vevőélmény fejlesztése AR segítségével a lakberendezési piacon = Improving omnichannel customer experience with AR on the home furniture market : [absztrakt].

Horváth Dóra; Komár Zita; Cosovan Attila: Future/Education: Jövő az oktatásban - Oktatás a jövőben = Future/Education: Future in education - Education in future : [absztrakt].

Horváth Dóra; Mitev Ariel: Madármegfigyelés mint a marketingtudomány pszichedelikus újra értelmezése = Birdwatching as a psychedelic reinterpretation of marketing science : [absztrakt].

Huszka Péter; Huszka Fanni Dorina: Néhány társadalmi és élelmiszer-pazarlási (fogyasztási) döntés vizsgálata a járvány időszakában és napjaink gazdasági krízisének árnyékában 2. = Examination of some social and food waste (consumption) decisions during the epidemic period and in the shadow of today's economic crisis 2.

Iványi Tamás; Kelemen-Erdős Anikó; Szalkai Zsuzsanna: Ellentrend? : kölcsönös értékteremtés empatikus marketing megközelítésben: a felsőoktatás példája = Counter trend? : value co-creation in an empathetic marketing approach: the case of higher education : [absztrakt].

Jakopánecz Eszter; Neulinger Ágnes; Lányi Beatrix; Csóka László: Környezettudatos fogyasztás a tömegessé válás útján: nemzetközi és hazai tapasztalatok = Mainstreaming environmentally conscious consumption: international and Hungarian experiences : [absztrakt].

Jancsó Dorottya; Bavlsík Richárd: Közösségi finanszírozás mint vevői részvétel: pénzügyi megoldás vagy marketing eszköz a társadalmi startupok számára? = Crowdfunding as customer participation: financial solution or marketing tool for social startups? : [absztrakt].

Kelemen-Erdős Anikó; Mitev Ariel; Szakály Zoltán: Választékcsökkentési döntések a napicikk kiskereskedelemben = Assortment reduction decisions in fast moving consumer goods retailing : [absztrakt].

Keller Veronika; Ercsey Ida: Motivációk és akadályok az életstílus applikációk használatával kapcsolatban egy feltáró kutatás tapasztalatai alapján = Motivations and barriers to using lifestyle apps based on the experience of an exploratory study : [absztrakt].

Kemény Ildikó; Nagy Ákos; Szűcs Krisztián: Az omnichannel vásárlói magatartás és ügyfélérték kapcsolata az okosvásárlói magatartás tükrében = The relationship between omnichannel shopping behaviour and customer value in the light of smart shopping behaviour : [absztrakt].

Keszeg Anna: A kortárs divattrendek és az ellentmondásos fogyasztó = Contemporary fashion trends and the controversial consumer : [absztrakt].

Kincsesné Vajda Beáta: Technológiával könnyebb, de milyen áron? - a technostressz jelenségének vizsgálata, különös tekintettel a felsőoktatás fogyasztóira = Technology makes it easier, but at what cost? - examining the phenomenon of technostress, with special regard to the consumers of higher education.

Kolos Krisztina; Kenesei Zsófia; Cserdi Zsófia: Robot pénzügyi tanácsadók fogyasztói megítélése : [absztrakt].

Komár Zita; Markos-Kujbus Éva: Idolok, perszónák vagy robotok? : meggyőzési stratégiák vizsgálata a virtuális influencerek körében = Idols, personas or robots? : persuasive strategies of virtual influencers : [absztrakt].

Kovács Stefan; Veres István; Bíró-Szigeti Szilvia: Minőségdimenziók a BME gazdasági mesterképzésének vizsgálatában = Evaluating the quality aspects of the economics master's program in BME : [absztrakt].

Kálmán Melitta: A networking kompetencia szerepe a vállalkozói kompetencia keretrendszerében - szakirodalmi áttekintés = The role of networking competence in the framework of entrepreneurial competence - literature review.

Kökény Levente; K. Szabó Áron: A környezettudatosság fogyasztói percepciója a megosztáson alapuló közlekedési eszközök tükrében = Consumer perceptions of environmental awareness in the light of transportation in sharing economy.

Lipták Lilla: A külső referenciaárak hatása a fogyasztókra inflációs környezetben = The impact of external reference prices on consumers in an inflationary environment : [absztrakt].

Lázár Erika; Szűcs Krisztián; Nagy Ákos: Örömet okoznak-e a kiskereskedelmi mobilapplikációk? - egy automatizált tartalomelemzés tanulságai = Using retail apps causes joy? - experiences from an automated content analysis : [absztrakt].

Légrádi Miklós: Find the book that speaks to you! - a qualitative pilot study for research on Book Consumption.

Magyar Zoltán: Turisztikai márkázás bemutatása a Nyírerdő Zrt. Guthi vadászterületének példáján keresztül = Presentation of tourism branding through the example of Nyírerdő Zrt. Guth hunting area : [absztrakt].

Maha Hettiarachchige Asheen Heranga Hettiarachchi; Cabiddu Francesca; Frau Moreno; Moi Ludovica: Controversies in online brand communities: a multifaceted story : [abstract].

Maksimovic Ágnes; Törőcsik Mária: A nemfogyasztók szerepe a fenntartható csomagolás elterjedésében = The role of non-consumers in the uptake of sustainable packaging.

Mursalzade Hikmat; Frau Moreno; Keszey Tamara; Molnár László; Saraswati Haruming S.: Social entrepreneurship's digital transformation and value co-creation : [abstract].

Mátó Ágnes Réka; Vilmányi Márton: Technológiai változások kiterjedése: egy koncepcionális megközelítés összegzése = The scope of technological changes: a summary of a conceptual approach.

Mészáros Katalin; Németh Nikoletta; Takáts Alexandra: "BorderEye" - határmegfigyelési és környezetértékelési eszközök fejlesztése a Soproni Egyetemen = "BorderEye" - development of border monitoring and environmental assessment tools at the University of Sopron.

Neulinger Ágnes: A fenntartható fogyasztás kihívásai válság idején = The challenges of sustainable consumption in times of crisis : [absztrakt].

Neulinger Ágnes; Jakopánecz Eszter; Lányi Beatrix: Kooperatív játékkal a fenntarthatóságért = Cooperative game for sustainability : [absztrakt].

Németh Péter: Kiskereskedelmi koncentráció és lehetséges kutatási irányai Magyarországon a 2010-es években = Retail concentration and its possible research directions in Hungary in the 2010s : [absztrakt].

Pakurár Miklós; Kiss Marietta: Fogyasztói attitűdvizsgálat mesterséges intelligencia (MI) alkotta laborhús képekkel = Consumer attitude survey with images of cultured meat created by artificial intelligence (AI) : [absztrakt].

Putzer Petra; Posza Alexandra: Isten veled CSR? - környezeti, társadalmi és vállalatirányítási (ESG) tényezők a turizmusban = Goodbye CSR? - environmental, social and governance (ESG) factors in tourism : [absztrakt].

Pólya Éva; Máté Zoltán; Oravecz Titanilla: A változások és válságok hatásai és kezelésük a hazai kis- és középvállalkozások esetében – mélyinterjús kutatási eredmények ismertetése három szolgáltatási ágazat tekintetében = The consequences of changes and crises on domestic SMEs and their responses - in depth interview research findings presented for three service sectors.

Reményi Andrea: Metamarketing: fenntartható innovációk a valós és virtuális lehetőségek imperatív szimbiózisa mentén = Metamarketing: sustainable innovations along the imperative symbiosis of real and virtual opportunities.

Repisky Máté: Vállalkozói kudarcból levont tanulságok = Lessons learned from entrepreneurial failure : [absztrakt].

Salem Omar T. O.; Kiss Marietta: A szolgáltatásminőség hatása a nemzetközi hallgatók lojalitására magyarországi felsőoktatási intézményekben = The influence of service quality on international students' loyalty in higher education institutions in Hungary : [absztrakt].

Sikó Beáta: Online viselkedésalapú hirdetés: rövid szisztematikus szakirodalmi áttekintés = Online behavioral advertising: a short systematic literature review.

Sikó Beáta; Huszár Sándor: Vizuális észlelés az e-mail marketingben: a szöveg terjedelmének és az email elrendezésének vizsgálata szemkamerás megfigyeléssel = Visual attention in email marketing: examining the influence of text length and email layout through eye-tracking.

Somosi Zoltán; Hajdú Noémi: A mesterséges intelligencia etikai kérdései és az abból adódó ellenszenv felmérése = Exploring ethical concerns in artificial intelligence and evaluating the consequences of antipathy : [absztrakt].

Szemere Dorottya; Iványi Tamás: Elektromos roller használati szokások vizsgálata Magyarországon = Analysis of electric scooter usage patterns in Hungary.

Szigeti Szilárd; Józsa László: A magyarországi és szlovákiai fogyasztók attitűdje és egészségügyi szolgáltatások kapcsán történő információszerzés vizsgálata = Examining the attitudes of consumers in Hungary and Slovakia and their information seeking regarding healthcare services.

Szász Tünde; Táskai Ottilia; Hlédik Erika: A környezettudatosság és az egészségtudatosság hatása a csomagolásmentes boltok márkaközösségében = The impact of environmental consciousness and health awareness on the brand community of package-free stores.

Török Anna; Szebenszki Noémi; Krieveczky Villő; Malota Erzsébet; Mucsi Attila: A Z generáció fehérnemű reklámok iránti attitűdjei = The attitude of Generation Z towards underwear advertisements : [absztrakt].

Török Réka Szabina: Mitől lesz élmény egy hazai desztináció? : a hazai desztinációk élményfaktorainak meghatározása Szeged és Pécs példáján = What makes a Hungarian destination an experience? : defining the experience factors of domestic destinations using the examples of Szeged and Pécs.

Törőcsik Mária: Fogyasztói magatartásváltozás válságokban : [absztrakt].

Törőcsik Mária; Bálint Alexandra: Válságok és a fogyasztói tudatosság = Crises and consumer awareness : [absztrakt].

Ujházi Tamás: Fogyasztói preferenciák vizsgálata választás alapú conjoint elemzéssel : vásárolna-e önvezető autót? = Measuring consumer preferences using choice based conjoint analysis : would you buy an autonomous car?

Ujházi Tamás; Lukovics Miklós; Majó-Petri Zoltán; Prónay Szabolcs: Önvezető járművekkel szembeni fogyasztói preferenciák vizsgálata tényleges próbautat követően = Measuring consumer preferences for self-driving vehicles after an actual test drive.

Vereckei-Poór Bence; Ujházi Tamás: Milyen lenne az ideális elektromos autó? : preferenciák fontosságának mérése Choice Based Conjoint elemzéssel = What would the ideal electric car would be? : measuring the importance of preferences using Choice Based Conjoint analysis.

Veres Zoltán; Liska Fanny: Exploring nonstandard service frontline situations : [abstract].

Vizi Noémi; Hetesi Erzsébet: Valóban társadalmilag felelős a globális polgár? = Is the global citizen really socially responsible?

Yuling Wei; Simay Attila Endre: Mesterséges intelligencia alkalmazása a kínai vendéglátásban: egy feltáró kutatás tanulságai = AI adoption in the Chinese catering industry: an exploratory study.

A lista elkészítésének dátuma 2024. szeptember 18. 14:14:56 CEST.