Items where Author is "Révész, Balázs"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Article
Number of items: 16.

Article

Hetesi, Erzsébet and Révész, Balázs: Mi lesz a személyes kapcsolatok sorsa az információs technológia világában az üzleti piacokon? Menedzsment innovációk az üzleti és a nonbusiness szférákban. pp. 245-266. (2017)

Berki, Viktor and Révész, Balázs: A felsőoktatásba jelentkezők információs preferencia alapú szegmentálása egy magyar egyetem példáján. Menedzsment innovációk az üzleti és a nonbusiness szférákban. pp. 97-118. (2017)

Révész, Balázs and Hetesi, Erzsébet: A személyes kapcsolatok és az infokommunikációs technológia szerepe az üzleti piacokon. SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei. pp. 199-213. (2017)

Berki, Viktor and Hetesi, Erzsébet and Révész, Balázs: Az üzleti kapcsolatok csatornái : mire való az információs technológia? „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 153-166. (2014)

Kovács, Péter and Révész, Balázs and Ország, Gáborné: A pénzügyi kultúra és attitűd mérése. „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 439-447. (2014)

Kiss, Gábor Dávid and Kosztopulosz, Andreász and Kovács, Péter and Révész, Balázs: Financial literacy of hungarian teenagers. Proceedings of the "Scientific Management" and management science today International Scientific Conference, (1). pp. 248-255. (2013)

Révész, Balázs and Törőcsik, Mária: Leveraging marketing performance through information technology use. Proceedings of the "Scientific Management" and management science today International Scientific Conference, (1). pp. 395-405. (2013)

Kiss, Gábor Dávid and Kosztopulosz, Andreász and Kovács, Péter and Révész, Balázs: Financial literacy of hungarian teenagers. Proceedings of the "Scientific Management" and Management Science Today International Scientific Conference. pp. 248-255. (2011)

Révész, Balázs and Törőcsik, Mária: Leveraging marketing performance through information technology use. Proceedings of the "Scientific Management" and Management Science Today International Scientific Conference. pp. 395-405. (2011)

Majó, Zoltán and Révész, Balázs: The role of collaborative filtering in marketing. SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei. pp. 59-71. (2011)

Hetesi, Erzsébet and Révész, Balázs: The role of relationship marketing and communication at public utility services in the process of market deregulation. SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei. pp. 23-41. (2011)

Révész, Balázs: Kapcsolatorientáció a szolgáltatásmarketingben. SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei. pp. 362-383. (2009)

Révész, Balázs: Kapcsolati marketing a pénzügyi szolgáltatások piacán. SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei, (5). pp. 188-205. (2006)

Mogyorósi, Péter and Vilmányi, Márton and Révész, Balázs: Experiences in the fields of innovation services in Hungary at the age of millennium. Knowledge Transfer, Small and Medium-Sized Enterprises, and Regional Development in Hungary. pp. 47-59. (2003)

Révész, Balázs: Marketingkommunikáció a közüzemi szolgáltatóknál. SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei, (1). pp. 219-231. (2002)

Garamhegyi, Ábel and Révész, Balázs: A területi marketing, mint az önkormányzatok versenyképességének egy lehetséges eszköze. SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei. pp. 124-137. (2000)

This list was generated on 2019. augusztus 23. 18:47:35 CEST.