Items where Author is " Révész Balázs"

Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 16.

Book Section

Hetesi Erzsébet and Révész Balázs: Mi lesz a személyes kapcsolatok sorsa az információs technológia világában az üzleti piacokon? In: Menedzsment innovációk az üzleti és a nonbusiness szférákban. pp. 245-266. (2017)

Berki Viktor and Révész Balázs: A felsőoktatásba jelentkezők információs preferencia alapú szegmentálása egy magyar egyetem példáján. In: Menedzsment innovációk az üzleti és a nonbusiness szférákban. pp. 97-118. (2017)

Révész Balázs and Hetesi Erzsébet: A személyes kapcsolatok és az infokommunikációs technológia szerepe az üzleti piacokon. In: Várakozások és gazdasági interakciók. pp. 199-213. (2017)

Majó Zoltán and Révész Balázs: The role of collaborative filtering in marketing. In: The diversity of research at the Szeged Institute of Business Studies. pp. 59-71. (2011)

Hetesi Erzsébet and Révész Balázs: The role of relationship marketing and communication at public utility services in the process of market deregulation. In: The diversity of research at the Szeged Institute of Business Studies. pp. 23-41. (2011)

Révész Balázs: Kapcsolatorientáció a szolgáltatásmarketingben. In: Szolgáltatások világa. pp. 362-383. (2009)

Révész Balázs: Kapcsolati marketing a pénzügyi szolgáltatások piacán. In: A bankszektor és stakeholderei, (5). pp. 188-205. (2006)

Mogyorósi Péter and Vilmányi Márton and Révész Balázs: Experiences in the fields of innovation services in Hungary at the age of millennium. In: Knowledge Transfer, Small and Medium-Sized Enterprises, and Regional Development in Hungary. pp. 47-59. (2003)

Révész Balázs: Marketingkommunikáció a közüzemi szolgáltatóknál. In: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje, (1). pp. 219-231. (2002)

Garamhegyi Ábel and Révész Balázs: A területi marketing, mint az önkormányzatok versenyképességének egy lehetséges eszköze. In: Versenyképesség - regionális versenyképesség. pp. 124-137. (2000)

Conference or Workshop Item

Gyulai Zsófia and Révész Balázs: Digitális nudge-ok: átfogó helyzetkép és szisztematikus irodalomelemzés = Digital nudges: overview and systematic literature review : [absztrakt].

Berki Viktor and Hetesi Erzsébet and Révész Balázs: Az üzleti kapcsolatok csatornái : mire való az információs technológia?

Kovács Péter and Révész Balázs and Ország Gáborné: A pénzügyi kultúra és attitűd mérése.

Kiss Gábor Dávid and Kosztopulosz Andreász and Kovács Péter and Révész Balázs: Financial literacy of Hungarian teenagers.

Révész Balázs and Törőcsik Mária: Leveraging marketing performance through information technology use.

Révész Balázs: Researching marketing orientation using PLS methodology : [absztrakt].

This list was generated on 2024. július 15. 16:28:52 CEST.