Vissza |
Bajmócy Zoltán: Helyi társadalmi környezet a kisvállalkozások inkubációjában. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 229-242. (2004)
Botos Katalin; Halmosi Péter: A tudathasadásos kisvállalkozó. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 245-256. (2004)
Buzás Norbert: A vállalkozói szellem szerepe a spin-off cégek alapításában. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 257-266. (2004)
Czagány László: Az információk és az identifikációs jelek a Liska-modellben. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 95-104. (2004)
Deák Szabolcs: Az idősek helyzete, a nyugdíjrendszer válsága Magyarországon a rendszerváltozást követően. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 356-372. (2004)
Dinya László; Domán Szilvia: Gazdasági hálózatok tanulmányozásának módszertani kérdései. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 127-150. (2004)
Fenyővári Zsolt: Fogyasztói racionalitás és versenyszabályozás. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 316-326. (2004)
Garai László: Kontraszelektáló piac vagy identitásgazdálkodás? : a szociális identitás gazdaságpszichológiájához. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 13-27. (2004)
Hetesi Erzsébet: A fogyasztás szociológiája. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 267-281. (2004)
Hámori Balázs; Szabó Katalin: A piaci algoritmusok és magatartásformák változásai az információgazdaságban. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 43-78. (2004)
Imbrescu Ion: The social embedness of the underground economy. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 373-381. (2004)
Imreh Szabolcs: A vállalkozóvá válás intézményi támogatása Csongrád megyében. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 342-355. (2004)
Kosztopulosz Andreász: Befektetők vagy angyalok? : az informális kockázatitőke-befektetések motivációi. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 327-341. (2004)
Kovács György: Protestáns identitás és a "kapitalizmus szelleme". In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 105-123. (2004)
Kuba Péter: Kiválasztottság és információ. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 79-94. (2004)
Kürtösi Zsófia: A társadalmi kapcsolathálózatok nemi aspektusai. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 201-213. (2004)
Lukovics Miklós: A regionális identitás szerepe a regionális gazdaságfejlesztésben. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 214-228. (2004)
Málovics Éva: Szervezeti kultúra és identitás. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 151-167. (2004)
Papp-Váry Árpád Ferenc: Országok márkái, márkák országai : az országeredet-hatás elmélete és gyakorlata. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 297-315. (2004)
Patik Réka: A társadalom és a kultúra hatása a hálózatosodásra. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 168-185. (2004)
Petres Tibor; Tóth László: Piaci információk és a multikollinearitás. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 382-392. (2004)
Veres Zoltán: Marketingkutatási eredmények a fogyasztásszociológiában. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 282-296. (2004)
Vilmányi Márton: Szervezeti tanulás, hálózati kompetencia, bizalom. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 186-200. (2004)
Vámos Tibor: Hol gyenge a nagy rendszerek elmélete? : modell és valóság. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 28-42. (2004)