Browse by cikk, tanulmány, mű

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Jump to: 2015
Number of items: 129.

2015

Assessment and instruction of early mathematics skills in international context. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). pp. 55-56. (2015)

Assessment in mathematics and science. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 93. (2015)

Assessment of lower secondary student's skills. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 77. (2015)

Assessment of tertiary students. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 144. (2015)

Assessment of young children's skills. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 72. (2015)

Az affektív területek mérési lehetőségei. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 81. (2015)

Innovatív mérési-értékelési lehetőségek. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 149. (2015)

Kutatási készségek formatív értékelése a természettudományos tanórákon. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). pp. 66-67. (2015)

Large sample studies of different domains. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 167. (2015)

Matematikai és természettudományos gondolkodási folyamatok értékelése. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 161. (2015)

Mérés-értékelés az olvasáskultúra területén. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 105. (2015)

Mérés-értékelés különleges bánásmódot igénylő gyermekek körében. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 121. (2015)

Oktatási módszerek a természettudomány tanításában. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 50. (2015)

Oktatási rendszerek mérési-értékelési folyamatai, kihívásai. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 110. (2015)

Online mérés-értékelés és fejlesztés. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 172. (2015)

Pedagógiai értékelés a sajátos nevelési igényű tanulók hatékony integrációjának szolgálatában. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). pp. 87-88. (2015)

Poszterszekció. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). pp. 126-127. (2015)

Részletes program = Detailed program. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). pp. 23-39. (2015)

Rövid program - Program Schedule. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). pp. 11-21. (2015)

Tantárgyi kereteken átívelő területek online mérése az iskola kezdő és alapozó szakaszában. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). pp. 155-156. (2015)

Tanári nézetek és attitűdök vizsgálata. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 61. (2015)

Testing young and adult learners of English as a foreign language. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). pp. 99-100. (2015)

Using the advantages of online assessment : large-scale measurements of 4 to 12 year old students’ cognitive skills. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). pp. 115-116. (2015)

A hazai közoktatási intézmények felkészültsége a számítógép alapú tesztelésre való átállás tekintetében : helyzetelmzés. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). pp. 44-45. (2015)

A konferencia résztvevői ; Névmutató. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). pp. 177-184. (2015)

A szociálisprobléma-megoldás kapcsolata néhány mediátor- és moderátorváltozóval. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). pp. 138-139. (2015)

Altorjay, Tamás and Csíkos, Csaba: Warm-up sessions for singing with phases of opposite sequences. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 147. (2015)

Anka, Ágnes: Osztálytermi konszenzus és a csoportos normák koherenciájának összegfügései a tanulmányi eredménnyel és a hiányzások mértékével. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 84. (2015)

Asztalos, Kata: Zenei percepciós képességek online diagnosztikus mérése óvodás korosztályban. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 173. (2015)

Bacsa, Éva: Cognitive contributions to young efl learners' listening comprehension performances. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 103. (2015)

Balt, Miriam and Ehlert, Antje and Fritz-Stratmann, Annemarie: Early detection of mathematical learning difficulties in the context of internal school entry tests in German primary schools. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 59. (2015)

Benda, József: A szakadék szélén - A demográfiai krízis : az iskolai szocializáció értékelésének vonatkoztatási kerete. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 128. (2015)

Bolemant, Liliana and Hrbácsek-Noszek, Magdaléna: A tudásszintmérő tesztek eredményei a szlovákiai magyar tannyelvű iskolákban. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 113. (2015)

Báncs-Szendrődi, Szilvia and Horváthné Storczer, Adrienn: "Illúziós Index" : egy iskolafejlesztési kísérlet első két évének tapasztalatai. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 89. (2015)

Bánki, Éva: A Képességek és Nehézségek Kérdőív alkalmazásának kérdésköre tanulásban akadályozott gyermekek körében. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 122. (2015)

Csépe, Valéria: Az olvasásfejlődés "univerzális" indikátorai. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 166. (2015)

Csíkos, Csaba and Gál, Zita: Dear Colleagues - köszöntő. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). pp. 6-7. (2015)

Csíkos, Csaba and Tóth, Ildikó: Near transfer in pH calculation : the role of mathematical knowledge and conceptual understanding. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 96. (2015)

D. Molnár, Éva: Magyar tanulók matematikai énképe és önhatékonysága a PISA-mérések alapján. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 114. (2015)

Dancs, Katinka: 4th and 6th graders’ attitudes towards nations and national groups : a Hungarian pilot study. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 79. (2015)

Debreczeni, Dániel Géza: Digitális játék-alapú gondolkodásfejlesztő eszköz tervezése a modern oktatási játékok pedagógiai alapelvei alapján és alkalmazási lehetőségei. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 175. (2015)

Dombi, Edina: Academic motivation. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 130. (2015)

Ehlert, Antje and Fritz-Stratmann, Annemarie: Validation of a grade 1 mathematics competence test for learning disabled children. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 58. (2015)

Farkas, Éva: A nem formális tanulási környezetben szerzett tanulási eredmények hitelesítési modellje. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 154. (2015)

Fazekasné Fenyvesi, Margit and Zentai, Gabriella and Józsa, Krisztián: A beszédhanghallás fejlettségének szerepe a helyesírásban. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 106. (2015)

Fehér, Péter: A netgeneráció egy lehetséges modelljének elemzése klaszteranalízissel. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 150. (2015)

Fejes, József Balázs: Hátrányos és nem hátrányos helyzetű serdülők problémamegoldásának különbségei. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 143. (2015)

Finlayson, Odilla: Assessment and IBSE : opportunities and challenges. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 98. (2015)

Fritz-Stratmann, Annemarie and Ehlert, Antje: Intercultural validation of a mathematics competence test for grade 1 children. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 57. (2015)

Fülekiné Joó, Anikó: Parental reading behavior as an alternative form of persuasive communication. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 78. (2015)

Gaul-Ács, Ágnes: Térszemlélet képességet mérő teszt a 14 éves korosztály számára. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 131. (2015)

Greiff, Samuel: Exploring the potential of computer-generated log files with PISA 2012 problem solving data. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 171. (2015)

Győri-Dani, Dóra and Jámbori, Szilvia: Does bilingual education affect high school students' mood, level of anxiety, coping mechanisms and personality traits? Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 129. (2015)

Gál, Zita: Óvodások hamisvélekedés-teszten mért tudatelméleti teljesítményének és problémamegoldásának kapcsolata. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 140. (2015)

Gáspár, Csaba László and Kasik, László: A szociálisprobléma-megoldás és az empátia kapcsolata serdülők körében. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 142. (2015)

Habók, Anita: Developing kindergarten children’s learning skills. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 74. (2015)

Habók, Anita: A tanulás tanulásának komplex vizsgálata. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 157. (2015)

Hajduné László, Zita: A motiváció, mint a teljesítményt befolyásoló tényező vizsgálata a középfokú oktatás testnevelés és sport műveltség területén. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 132. (2015)

Hannula, Markku S.: Use of gaze tracking to study student attention in class : early reflections on methodology. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 43. (2015)

Hegedűs, Szilvia: A szociális és érzelmi készségek fejlesztése online környezetben. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 176. (2015)

Hercz, Mária: Effective strategies for improving teaching and learning in teacher training : 'active learning' and non-traditional evaluation. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 145. (2015)

Hercz, Mária and Koltói, Lilla: Exploration and measurement of student teachers' views of professionals and professional self-concept. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 148. (2015)

Herzog, Moritz: A development model of place-value and base-10 system. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 133. (2015)

Horváth, Endre and Szekeres, Ágota: Tanulói közösségek vizsgálata a Smetry szoftverrel. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 91. (2015)

Horváthné Storczer, Adrienn and Szenczi, Beáta: Pedagógusok integrációval kapcsolatos énhatékonyságának vizsgálata a Teacher Efficacy for Inclusive Practices Scale (TEIP) segítségével. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 90. (2015)

Hégető, Katalin: A kutatás alapú tanulás készségeinek értékelése és fejlesztése a szabadban tanulás során. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 54. (2015)

Hülber, László: Magyarországi helyzetelemzés a papír-ceruza tesztek technológia alapúvá tételéről. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 49. (2015)

Kalocsai, Janka and Varga, Attila: A nevelési-oktatási programok fejlesztési feltételei és adaptációs lehetőségei. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 111. (2015)

Kampen, Paul van: SAILS case studies : an example. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 97. (2015)

Kasik, László and Zsolnai, Anikó: A személyspecifikus problémamegoldás jellemzői 10-16 éves korban. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 141. (2015)

Kinyó, László and Bús, Enikő: Characteristics and correlations of leisure time activities with background data : online data collection among 9 to 12 years old students. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 168. (2015)

Kinyó, László and Dancs, Katinka: 7-12 éves tanulók állampolgári tudásának online vizsgálata és a teljesítmények összefüggése az adatgyűjtéshez kapcsolódó háttéradatokkal. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 160. (2015)

Kis, Noémi: A HOME-leltár faktorainak szerepe az elsajátítási motiváció fejlettségében. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 83. (2015)

Kis, Noémi and Józsa, Krisztián and Dombi, Edina: Az Elsajátítási Motiváció Kérdőív tanulói változatának megerősítő faktoranalízise. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 153. (2015)

Kiss, Albert: Módszertani lehetőségek az alkottató természettudományi pedagógia általános iskolai alkalmazásában. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 53. (2015)

Kiss, Renáta and Hódi, Ágnes and Török, Tímea: A szövegszerkezet 1-4. évfolyamos tanulók olvasásteljesítményre gyakorolt hatásának vizsgálata. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 108. (2015)

Kiss, Renáta and Patai, Jolán: Possibilities of technology-based assessment in kindergarten and early school age. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 117. (2015)

Kissné Gera, Ágnes: Élmények és értékek biológiaórákon a kutatás alapú tanítás kipróbálása során. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 70. (2015)

Korom, Erzsébet and B. Németh, Mária and Hódi, Ágnes and Tóth, Edit: A természettudományos tudás és a szövegértés kapcsolata gyengén és jól olvasó tanulók körében. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 109. (2015)

Korom, Erzsébet and B. Németh, Mária and Pásztor, Attila: Kutatási készségek online vizsgálata 6. és 8. évfolyamon. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 174. (2015)

Kovács, Kristóf: Adaptív tesztelés a pedagógiai értékelésben. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 151. (2015)

Kovács, Nóra and Kékes Szabó, Marietta: Changes in the image of "family" in adolescence. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 134. (2015)

Kukáné Horváth, Barbara and Fejes, József Balázs: Szegregációval és integrációval kapcsolatos ismeretek és vélemények a pedagógusok körében. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 65. (2015)

Kun, András István: A comparison of self- vs. tutor assessment among undergraduate business students at the University of Debrecen. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 146. (2015)

Kállai, István László: Az oktatási módszerek alkalmazása a természettudományos tanórákon, 7-8. évfolyamon. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 51. (2015)

Kékes Szabó, Marietta: Imitative skills and the developing of pretend play in childhood. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 75. (2015)

Köböl, Erika and Vidákovich, Tibor: Tanulásban akadályozott tanulók olvasás-szövegértés teljesítményének vizsgálata különböző mérési körülmények között. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 124. (2015)

Lehmann, Magdolna: Developing and validating vocabulary tests for english for academic purposes. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 104. (2015)

Magyar, Andrea and Molnár, Gyöngyvér: Large-scale measurement of 10-11 year old students’ word reading skills. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 119. (2015)

Magyar, Andrea and Molnár, Gyöngyvér: A technológia alapú tesztelés elfogadottsága a pedagógusok körében. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 48. (2015)

Major, Lenke: Intenzív környezeti nevelési program hatásainak attitűdvizsgálata. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 52. (2015)

Maródi, Ágnes and Steklács, János: Egészségfejlesztő kiadvány dohányzásellenes képeinek szemmozgáskövető vizsgálata. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 152. (2015)

Mazán, Zsanett: Felső tagozaton tanító pedagógusok és diákok konfliktuskezelése. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 64. (2015)

Mohai, Katalin and Szabó, Csilla and Rózsa, Sándor: A London-torony teszt adaptív alkalmazásának lehetőségei. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 125. (2015)

Molnár, Gyöngyvér and Magyar, Andrea: A számítógép alapú tesztelés elterjesztésének elfogadottsága 5-12. évfolyamos diákok körében. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 47. (2015)

Molnár, Gyöngyvér and Pásztor, Attila: Feasibility of computer-based assessment at the initial stage of formal schooling : the developmental level of keyboarding and mouse skills in year one. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 118. (2015)

Mucsiné Erdei, Mónika and Józsa, Krisztián: A gyógypedagógiai intézménybe kerülés időpontjának hatása a tanulásban akadályozott gyermekek elsajátítási motivációjának alakulására. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 123. (2015)

Nagy, Krisztina: Az iskolai kötődés vizsgálata 4. és 8. évfolyamos tanulók körében. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 82. (2015)

Nagy, Krisztina: Társas kapcsolatok vizsgálata az általános iskolában. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 85. (2015)

Nagy, Lászlóné and Hódi, Ágnes and Korom, Erzsébet and B. Németh, Mária: Az online környezetben mért egészségműveltség és szövegértés kapcsolata 3. évfolyamos tanulók körében. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 159. (2015)

Nikolov, Marianne: Hungarian 6th and 8th graders’ proficiency in English and German at dual-language schools. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 102. (2015)

Németh, Veronika: A Reakciósebesség című SAILS tanegység kipróbálásának és értékelésének tapasztalatai. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 69. (2015)

Pisnjak, Mária: Az egyidejű - szlovén és magyar - írás- és olvasástanítás c. innováció egy szlovéniai kétnyelvű általános iskolában. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 107. (2015)

Prievara, Dóra and Pikó, Bettina: Addictive internet use and other problematic behaviors among high school and university students. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 169. (2015)

Pásztor, Attila and Molnár, Gyöngyvér and Csapó, Benő: Online large-scale assessment of divergent thinking and its relation to mathematical achievement. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 120. (2015)

Pásztor-Kovács, Anita and Molnár, Gyöngyvér: Technológia alapú mérés-értékelési lehetőségek : az iskolák eszközparkjának felkészültsége. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 46. (2015)

Radnóti, Katalin: Tanárjelöltek tanítási gyakorlata során megvalósított kutatás alapú projekt tapasztalatai. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 71. (2015)

Rausch, Attila: Preschool training of early mathematical skills. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 60. (2015)

Réti, Mónika: A participatív akciókutatások szerepe az értékelésben. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 112. (2015)

Steinerné Gyurcsák, Katalin Izabella and Csíkos, Csaba: Algebrai tudáselemek megértésének vizsgálata 7. osztályos tanulók és matematikát tanítók körében (8+4)÷(4-3)∙2=24(vagy 6). Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 162. (2015)

Suprayogi, Muhamad Nanang: Implementation of differentiated instruction in Indonesian school : a comparative study between public and private school. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 170. (2015)

Szabó, Dóra Fanni: A reziliencia kialakulására ható személyiségbeli és környezeti tényezők. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 86. (2015)

Szabó, Zsófia Gabriella and Korom, Erzsébet: A kombinatív képesség rövid távú fejleszthetőségének vizsgálata 3. évfolyamon. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 164. (2015)

Szenczi, Beáta and Szekeres, Ágota and Vígh, Tibor and Zentai, Gabriella: Az Országos Kompetenciamérés szövegértés tesztjének adaptálása sajátos nevelési igényű tanulók számára. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 92. (2015)

Széll, Krisztián: Iskolai eredményesség és tanári attitűdök. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 62. (2015)

Sójáné Gajdos, Gabriella: Tanulócsoportok tudásszerkezetének és tudásszintjének vizsgálata levegőszennyezés témakörében. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 163. (2015)

Thékes, István: The development and validation of a diagnostic efl vocabulary test for 6th graders. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 101. (2015)

Tóth, Alisa: Comparative studies of Stroop Tests in the exploring of color cognition skills system. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 73. (2015)

Tóth, Edit: A pénzügyi műveltség online diagnosztikus mérése 2-6. évfolyamos tanulók körében. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 158. (2015)

Török, Tímea and Hódi, Ágnes and Kiss, Renáta: The impact of ICT use on Hungarian lower elementary school students’ online reading achievement. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 76. (2015)

Vainikainen, Mari Pauliina and Hotulainen, Risto: The effect of class size on the development of thinking skills of students with support needs. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 80. (2015)

Varga, Viktória: Történelmi tudásszintmérő teszt eredményei 7. évfolyamon. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 136. (2015)

Varga, Zita and Habók, Anita: A projektmódszer megítélése a projektmódszert alkalmazó tanárok körében. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 63. (2015)

Veres, Gábor and Somogyi, Ágota and Oláhné Nádasdi, Zsuzsa: A formatív értékelés szerepe és gyakorlati kérdései a természettudományok tanításában. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 68. (2015)

Vidákovich, Tibor: Students' task solving efficiency on an online mathematics test. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 94. (2015)

Vári, Lászlóné: i-Quiz : számítógépes tanulmányi verseny hatása a roma tanulók motiváltságára, iskolai előmenetelére. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 137. (2015)

Vígh-Kiss, Erika Rozália: 14-18 year - old students' adaptive strategies. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 95. (2015)

Zentai, Gabriella and Józsa, Krisztián: A manipulatív és a fogalmi rendszerező képesség kapcsolata. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 165. (2015)

Škodáčková, Anita and Balog, Attila and Dudás, Anna: A művelődés színvonalának fejlesztése az elektronikus tesztelés felhasználásával az alap- és középiskolákban. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 135. (2015)

This list was generated on 2020. február 21. 11:38:00 CET.