Vissza |
Assessment and instruction of early mathematics skills in international context.
Kutatási készségek formatív értékelése a természettudományos tanórákon.
Pedagógiai értékelés a sajátos nevelési igényű tanulók hatékony integrációjának szolgálatában.
Részletes program = Detailed program.
Rövid program - Program Schedule.
Tantárgyi kereteken átívelő területek online mérése az iskola kezdő és alapozó szakaszában.
Testing young and adult learners of English as a foreign language.
A konferencia résztvevői ; Névmutató.
A szociálisprobléma-megoldás kapcsolata néhány mediátor- és moderátorváltozóval.
Altorjay Tamás; Csíkos Csaba: Warm-up sessions for singing with phases of opposite sequences.
Asztalos Kata: Zenei percepciós képességek online diagnosztikus mérése óvodás korosztályban.
Bacsa Éva: Cognitive contributions to young efl learners' listening comprehension performances.
Balt Miriam; Ehlert Antje; Fritz-Stratmann Annemarie: Early detection of mathematical learning difficulties in the context of internal school entry tests in German primary schools.
Benda József: A szakadék szélén - A demográfiai krízis : az iskolai szocializáció értékelésének vonatkoztatási kerete.
Bolemant Liliana; Hrbácsek-Noszek Magdaléna: A tudásszintmérő tesztek eredményei a szlovákiai magyar tannyelvű iskolákban.
Báncs-Szendrődi Szilvia; Horváthné Storczer Adrienn: "Illúziós Index" : egy iskolafejlesztési kísérlet első két évének tapasztalatai.
Csépe Valéria: Az olvasásfejlődés "univerzális" indikátorai.
Csíkos Csaba; Gál Zita: Dear Colleagues - köszöntő.
Csíkos Csaba; Tóth Ildikó: Near transfer in pH calculation : the role of mathematical knowledge and conceptual understanding.
D. Molnár Éva: Magyar tanulók matematikai énképe és önhatékonysága a PISA-mérések alapján.
Dancs Katinka: 4th and 6th graders’ attitudes towards nations and national groups : a Hungarian pilot study.
Debreczeni Dániel Géza: Digitális játék-alapú gondolkodásfejlesztő eszköz tervezése a modern oktatási játékok pedagógiai alapelvei alapján és alkalmazási lehetőségei.
Dombi Edina: Academic motivation.
Ehlert Antje; Fritz-Stratmann Annemarie: Validation of a grade 1 mathematics competence test for learning disabled children.
Farkas Éva: A nem formális tanulási környezetben szerzett tanulási eredmények hitelesítési modellje.
Fazekasné Fenyvesi Margit; Zentai Gabriella; Józsa Krisztián: A beszédhanghallás fejlettségének szerepe a helyesírásban.
Fehér Péter: A netgeneráció egy lehetséges modelljének elemzése klaszteranalízissel.
Fejes József Balázs: Hátrányos és nem hátrányos helyzetű serdülők problémamegoldásának különbségei.
Finlayson Odilla: Assessment and IBSE : opportunities and challenges.
Fritz-Stratmann Annemarie; Ehlert Antje: Intercultural validation of a mathematics competence test for grade 1 children.
Fülekiné Joó Anikó: Parental reading behavior as an alternative form of persuasive communication.
Gaul-Ács Ágnes: Térszemlélet képességet mérő teszt a 14 éves korosztály számára.
Greiff Samuel: Exploring the potential of computer-generated log files with PISA 2012 problem solving data.
Győri-Dani Dóra; Jámbori Szilvia: Does bilingual education affect high school students' mood, level of anxiety, coping mechanisms and personality traits?
Gáspár Csaba László; Kasik László: A szociálisprobléma-megoldás és az empátia kapcsolata serdülők körében.
Habók Anita: Developing kindergarten children’s learning skills.
Habók Anita: A tanulás tanulásának komplex vizsgálata.
Hajduné László Zita: A motiváció, mint a teljesítményt befolyásoló tényező vizsgálata a középfokú oktatás testnevelés és sport műveltség területén.
Hannula Markku S.: Use of gaze tracking to study student attention in class : early reflections on methodology.
Hegedűs Szilvia: A szociális és érzelmi készségek fejlesztése online környezetben.
Hercz Mária; Koltói Lilla: Exploration and measurement of student teachers' views of professionals and professional self-concept.
Herzog Moritz: A development model of place-value and base-10 system.
Horváth Endre; Szekeres Ágota: Tanulói közösségek vizsgálata a Smetry szoftverrel.
Horváthné Storczer Adrienn; Szenczi Beáta: Pedagógusok integrációval kapcsolatos énhatékonyságának vizsgálata a Teacher Efficacy for Inclusive Practices Scale (TEIP) segítségével.
Hégető Katalin: A kutatás alapú tanulás készségeinek értékelése és fejlesztése a szabadban tanulás során.
Hülber László: Magyarországi helyzetelemzés a papír-ceruza tesztek technológia alapúvá tételéről.
Kalocsai Janka; Varga Attila: A nevelési-oktatási programok fejlesztési feltételei és adaptációs lehetőségei.
Kampen Paul van: SAILS case studies : an example.
Kasik László; Zsolnai Anikó: A személyspecifikus problémamegoldás jellemzői 10-16 éves korban.
Kinyó László; Bús Enikő: Characteristics and correlations of leisure time activities with background data : online data collection among 9 to 12 years old students.
Kinyó László; Dancs Katinka: 7-12 éves tanulók állampolgári tudásának online vizsgálata és a teljesítmények összefüggése az adatgyűjtéshez kapcsolódó háttéradatokkal.
Kis Noémi: A HOME-leltár faktorainak szerepe az elsajátítási motiváció fejlettségében.
Kis Noémi; Józsa Krisztián; Dombi Edina: Az Elsajátítási Motiváció Kérdőív tanulói változatának megerősítő faktoranalízise.
Kiss Albert: Módszertani lehetőségek az alkottató természettudományi pedagógia általános iskolai alkalmazásában.
Kiss Renáta; Hódi Ágnes; Török Tímea: A szövegszerkezet 1-4. évfolyamos tanulók olvasásteljesítményre gyakorolt hatásának vizsgálata.
Kiss Renáta; Patai Jolán: Possibilities of technology-based assessment in kindergarten and early school age.
Kissné Gera Ágnes: Élmények és értékek biológiaórákon a kutatás alapú tanítás kipróbálása során.
Korom Erzsébet; B. Németh Mária; Hódi Ágnes; Tóth Edit: A természettudományos tudás és a szövegértés kapcsolata gyengén és jól olvasó tanulók körében.
Korom Erzsébet; B. Németh Mária; Pásztor Attila: Kutatási készségek online vizsgálata 6. és 8. évfolyamon.
Kovács Kristóf: Adaptív tesztelés a pedagógiai értékelésben.
Kovács Nóra; Kékes Szabó Marietta: Changes in the image of "family" in adolescence.
Kukáné Horváth Barbara; Fejes József Balázs: Szegregációval és integrációval kapcsolatos ismeretek és vélemények a pedagógusok körében.
Kun András István: A comparison of self- vs. tutor assessment among undergraduate business students at the University of Debrecen.
Kállai István László: Az oktatási módszerek alkalmazása a természettudományos tanórákon, 7-8. évfolyamon.
Kékes Szabó Marietta: Imitative skills and the developing of pretend play in childhood.
Köböl Erika; Vidákovich Tibor: Tanulásban akadályozott tanulók olvasás-szövegértés teljesítményének vizsgálata különböző mérési körülmények között.
Lehmann Magdolna: Developing and validating vocabulary tests for english for academic purposes.
Magyar Andrea; Molnár Gyöngyvér: Large-scale measurement of 10-11 year old students’ word reading skills.
Magyar Andrea; Molnár Gyöngyvér: A technológia alapú tesztelés elfogadottsága a pedagógusok körében.
Major Lenke: Intenzív környezeti nevelési program hatásainak attitűdvizsgálata.
Maródi Ágnes; Steklács János: Egészségfejlesztő kiadvány dohányzásellenes képeinek szemmozgáskövető vizsgálata.
Mazán Zsanett: Felső tagozaton tanító pedagógusok és diákok konfliktuskezelése.
Mohai Katalin; Szabó Csilla; Rózsa Sándor: A London-torony teszt adaptív alkalmazásának lehetőségei.
Molnár Gyöngyvér; Magyar Andrea: A számítógép alapú tesztelés elterjesztésének elfogadottsága 5-12. évfolyamos diákok körében.
Molnár Gyöngyvér; Pásztor Attila: Feasibility of computer-based assessment at the initial stage of formal schooling : the developmental level of keyboarding and mouse skills in year one.
Mucsiné Erdei Mónika; Józsa Krisztián: A gyógypedagógiai intézménybe kerülés időpontjának hatása a tanulásban akadályozott gyermekek elsajátítási motivációjának alakulására.
Nagy Krisztina: Az iskolai kötődés vizsgálata 4. és 8. évfolyamos tanulók körében.
Nagy Krisztina: Társas kapcsolatok vizsgálata az általános iskolában.
Nagy Lászlóné; Hódi Ágnes; Korom Erzsébet; B. Németh Mária: Az online környezetben mért egészségműveltség és szövegértés kapcsolata 3. évfolyamos tanulók körében.
Nikolov Marianne: Hungarian 6th and 8th graders’ proficiency in English and German at dual-language schools.
Németh Veronika: A Reakciósebesség című SAILS tanegység kipróbálásának és értékelésének tapasztalatai.
Pisnjak Mária: Az egyidejű - szlovén és magyar - írás- és olvasástanítás c. innováció egy szlovéniai kétnyelvű általános iskolában.
Prievara Dóra; Pikó Bettina: Addictive internet use and other problematic behaviors among high school and university students.
Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: Online large-scale assessment of divergent thinking and its relation to mathematical achievement.
Pásztor-Kovács Anita; Molnár Gyöngyvér: Technológia alapú mérés-értékelési lehetőségek : az iskolák eszközparkjának felkészültsége.
Radnóti Katalin: Tanárjelöltek tanítási gyakorlata során megvalósított kutatás alapú projekt tapasztalatai.
Rausch Attila: Preschool training of early mathematical skills.
Réti Mónika: A participatív akciókutatások szerepe az értékelésben.
Steinerné Gyurcsák Katalin Izabella; Csíkos Csaba: Algebrai tudáselemek megértésének vizsgálata 7. osztályos tanulók és matematikát tanítók körében (8+4)÷(4-3)∙2=24(vagy 6).
Suprayogi Muhamad Nanang: Implementation of differentiated instruction in Indonesian school : a comparative study between public and private school.
Szabó Dóra Fanni: A reziliencia kialakulására ható személyiségbeli és környezeti tényezők.
Szabó Zsófia Gabriella; Korom Erzsébet: A kombinatív képesség rövid távú fejleszthetőségének vizsgálata 3. évfolyamon.
Szenczi Beáta; Szekeres Ágota; Vígh Tibor; Zentai Gabriella: Az Országos Kompetenciamérés szövegértés tesztjének adaptálása sajátos nevelési igényű tanulók számára.
Széll Krisztián: Iskolai eredményesség és tanári attitűdök.
Sójáné Gajdos Gabriella: Tanulócsoportok tudásszerkezetének és tudásszintjének vizsgálata levegőszennyezés témakörében.
Thékes István: The development and validation of a diagnostic efl vocabulary test for 6th graders.
Tóth Alisa: Comparative studies of Stroop Tests in the exploring of color cognition skills system.
Tóth Edit: A pénzügyi műveltség online diagnosztikus mérése 2-6. évfolyamos tanulók körében.
Török Tímea; Hódi Ágnes; Kiss Renáta: The impact of ICT use on Hungarian lower elementary school students’ online reading achievement.
Vainikainen Mari Pauliina; Hotulainen Risto: The effect of class size on the development of thinking skills of students with support needs.
Varga Viktória: Történelmi tudásszintmérő teszt eredményei 7. évfolyamon.
Varga Zita; Habók Anita: A projektmódszer megítélése a projektmódszert alkalmazó tanárok körében.
Veres Gábor; Somogyi Ágota; Oláhné Nádasdi Zsuzsa: A formatív értékelés szerepe és gyakorlati kérdései a természettudományok tanításában.
Vidákovich Tibor: Students' task solving efficiency on an online mathematics test.
Vári Lászlóné: i-Quiz : számítógépes tanulmányi verseny hatása a roma tanulók motiváltságára, iskolai előmenetelére.
Vígh-Kiss Erika Rozália: 14-18 year - old students' adaptive strategies.
Zentai Gabriella; Józsa Krisztián: A manipulatív és a fogalmi rendszerező képesség kapcsolata.
Škodáčková Anita; Balog Attila; Dudás Anna: A művelődés színvonalának fejlesztése az elektronikus tesztelés felhasználásával az alap- és középiskolákban.