Pedagógiai Értékelési Konferencia című kiadvány cikkei

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 114.

2015

Assessment and instruction of early mathematics skills in international context.

Kutatási készségek formatív értékelése a természettudományos tanórákon.

Pedagógiai értékelés a sajátos nevelési igényű tanulók hatékony integrációjának szolgálatában.

Részletes program = Detailed program.

Rövid program - Program Schedule.

Tantárgyi kereteken átívelő területek online mérése az iskola kezdő és alapozó szakaszában.

Testing young and adult learners of English as a foreign language.

Using the advantages of online assessment : large-scale measurements of 4 to 12 year old students’ cognitive skills.

A hazai közoktatási intézmények felkészültsége a számítógép alapú tesztelésre való átállás tekintetében : helyzetelmzés.

A konferencia résztvevői ; Névmutató.

A szociálisprobléma-megoldás kapcsolata néhány mediátor- és moderátorváltozóval.

Altorjay Tamás; Csíkos Csaba: Warm-up sessions for singing with phases of opposite sequences.

Anka Ágnes: Osztálytermi konszenzus és a csoportos normák koherenciájának összegfügései a tanulmányi eredménnyel és a hiányzások mértékével.

Asztalos Kata: Zenei percepciós képességek online diagnosztikus mérése óvodás korosztályban.

Bacsa Éva: Cognitive contributions to young efl learners' listening comprehension performances.

Balt Miriam; Ehlert Antje; Fritz-Stratmann Annemarie: Early detection of mathematical learning difficulties in the context of internal school entry tests in German primary schools.

Benda József: A szakadék szélén - A demográfiai krízis : az iskolai szocializáció értékelésének vonatkoztatási kerete.

Bolemant Liliana; Hrbácsek-Noszek Magdaléna: A tudásszintmérő tesztek eredményei a szlovákiai magyar tannyelvű iskolákban.

Báncs-Szendrődi Szilvia; Horváthné Storczer Adrienn: "Illúziós Index" : egy iskolafejlesztési kísérlet első két évének tapasztalatai.

Bánki Éva: A Képességek és Nehézségek Kérdőív alkalmazásának kérdésköre tanulásban akadályozott gyermekek körében.

Csépe Valéria: Az olvasásfejlődés "univerzális" indikátorai.

Csíkos Csaba; Gál Zita: Dear Colleagues - köszöntő.

Csíkos Csaba; Tóth Ildikó: Near transfer in pH calculation : the role of mathematical knowledge and conceptual understanding.

D. Molnár Éva: Magyar tanulók matematikai énképe és önhatékonysága a PISA-mérések alapján.

Dancs Katinka: 4th and 6th graders’ attitudes towards nations and national groups : a Hungarian pilot study.

Debreczeni Dániel Géza: Digitális játék-alapú gondolkodásfejlesztő eszköz tervezése a modern oktatási játékok pedagógiai alapelvei alapján és alkalmazási lehetőségei.

Dombi Edina: Academic motivation.

Ehlert Antje; Fritz-Stratmann Annemarie: Validation of a grade 1 mathematics competence test for learning disabled children.

Farkas Éva: A nem formális tanulási környezetben szerzett tanulási eredmények hitelesítési modellje.

Fazekasné Fenyvesi Margit; Zentai Gabriella; Józsa Krisztián: A beszédhanghallás fejlettségének szerepe a helyesírásban.

Fehér Péter: A netgeneráció egy lehetséges modelljének elemzése klaszteranalízissel.

Fejes József Balázs: Hátrányos és nem hátrányos helyzetű serdülők problémamegoldásának különbségei.

Finlayson Odilla: Assessment and IBSE : opportunities and challenges.

Fritz-Stratmann Annemarie; Ehlert Antje: Intercultural validation of a mathematics competence test for grade 1 children.

Fülekiné Joó Anikó: Parental reading behavior as an alternative form of persuasive communication.

Gaul-Ács Ágnes: Térszemlélet képességet mérő teszt a 14 éves korosztály számára.

Greiff Samuel: Exploring the potential of computer-generated log files with PISA 2012 problem solving data.

Győri-Dani Dóra; Jámbori Szilvia: Does bilingual education affect high school students' mood, level of anxiety, coping mechanisms and personality traits?

Gál Zita: Óvodások hamisvélekedés-teszten mért tudatelméleti teljesítményének és problémamegoldásának kapcsolata.

Gáspár Csaba László; Kasik László: A szociálisprobléma-megoldás és az empátia kapcsolata serdülők körében.

Habók Anita: Developing kindergarten children’s learning skills.

Habók Anita: A tanulás tanulásának komplex vizsgálata.

Hajduné László Zita: A motiváció, mint a teljesítményt befolyásoló tényező vizsgálata a középfokú oktatás testnevelés és sport műveltség területén.

Hannula Markku S.: Use of gaze tracking to study student attention in class : early reflections on methodology.

Hegedűs Szilvia: A szociális és érzelmi készségek fejlesztése online környezetben.

Hercz Mária: Effective strategies for improving teaching and learning in teacher training : 'active learning' and non-traditional evaluation.

Hercz Mária; Koltói Lilla: Exploration and measurement of student teachers' views of professionals and professional self-concept.

Herzog Moritz: A development model of place-value and base-10 system.

Horváth Endre; Szekeres Ágota: Tanulói közösségek vizsgálata a Smetry szoftverrel.

Horváthné Storczer Adrienn; Szenczi Beáta: Pedagógusok integrációval kapcsolatos énhatékonyságának vizsgálata a Teacher Efficacy for Inclusive Practices Scale (TEIP) segítségével.

Hégető Katalin: A kutatás alapú tanulás készségeinek értékelése és fejlesztése a szabadban tanulás során.

Hülber László: Magyarországi helyzetelemzés a papír-ceruza tesztek technológia alapúvá tételéről.

Kalocsai Janka; Varga Attila: A nevelési-oktatási programok fejlesztési feltételei és adaptációs lehetőségei.

Kampen Paul van: SAILS case studies : an example.

Kasik László; Zsolnai Anikó: A személyspecifikus problémamegoldás jellemzői 10-16 éves korban.

Kinyó László; Bús Enikő: Characteristics and correlations of leisure time activities with background data : online data collection among 9 to 12 years old students.

Kinyó László; Dancs Katinka: 7-12 éves tanulók állampolgári tudásának online vizsgálata és a teljesítmények összefüggése az adatgyűjtéshez kapcsolódó háttéradatokkal.

Kis Noémi: A HOME-leltár faktorainak szerepe az elsajátítási motiváció fejlettségében.

Kis Noémi; Józsa Krisztián; Dombi Edina: Az Elsajátítási Motiváció Kérdőív tanulói változatának megerősítő faktoranalízise.

Kiss Albert: Módszertani lehetőségek az alkottató természettudományi pedagógia általános iskolai alkalmazásában.

Kiss Renáta; Hódi Ágnes; Török Tímea: A szövegszerkezet 1-4. évfolyamos tanulók olvasásteljesítményre gyakorolt hatásának vizsgálata.

Kiss Renáta; Patai Jolán: Possibilities of technology-based assessment in kindergarten and early school age.

Kissné Gera Ágnes: Élmények és értékek biológiaórákon a kutatás alapú tanítás kipróbálása során.

Korom Erzsébet; B. Németh Mária; Hódi Ágnes; Tóth Edit: A természettudományos tudás és a szövegértés kapcsolata gyengén és jól olvasó tanulók körében.

Korom Erzsébet; B. Németh Mária; Pásztor Attila: Kutatási készségek online vizsgálata 6. és 8. évfolyamon.

Kovács Kristóf: Adaptív tesztelés a pedagógiai értékelésben.

Kovács Nóra; Kékes Szabó Marietta: Changes in the image of "family" in adolescence.

Kukáné Horváth Barbara; Fejes József Balázs: Szegregációval és integrációval kapcsolatos ismeretek és vélemények a pedagógusok körében.

Kun András István: A comparison of self- vs. tutor assessment among undergraduate business students at the University of Debrecen.

Kállai István László: Az oktatási módszerek alkalmazása a természettudományos tanórákon, 7-8. évfolyamon.

Kékes Szabó Marietta: Imitative skills and the developing of pretend play in childhood.

Köböl Erika; Vidákovich Tibor: Tanulásban akadályozott tanulók olvasás-szövegértés teljesítményének vizsgálata különböző mérési körülmények között.

Lehmann Magdolna: Developing and validating vocabulary tests for english for academic purposes.

Magyar Andrea; Molnár Gyöngyvér: Large-scale measurement of 10-11 year old students’ word reading skills.

Magyar Andrea; Molnár Gyöngyvér: A technológia alapú tesztelés elfogadottsága a pedagógusok körében.

Major Lenke: Intenzív környezeti nevelési program hatásainak attitűdvizsgálata.

Maródi Ágnes; Steklács János: Egészségfejlesztő kiadvány dohányzásellenes képeinek szemmozgáskövető vizsgálata.

Mazán Zsanett: Felső tagozaton tanító pedagógusok és diákok konfliktuskezelése.

Mohai Katalin; Szabó Csilla; Rózsa Sándor: A London-torony teszt adaptív alkalmazásának lehetőségei.

Molnár Gyöngyvér; Magyar Andrea: A számítógép alapú tesztelés elterjesztésének elfogadottsága 5-12. évfolyamos diákok körében.

Molnár Gyöngyvér; Pásztor Attila: Feasibility of computer-based assessment at the initial stage of formal schooling : the developmental level of keyboarding and mouse skills in year one.

Mucsiné Erdei Mónika; Józsa Krisztián: A gyógypedagógiai intézménybe kerülés időpontjának hatása a tanulásban akadályozott gyermekek elsajátítási motivációjának alakulására.

Nagy Krisztina: Az iskolai kötődés vizsgálata 4. és 8. évfolyamos tanulók körében.

Nagy Krisztina: Társas kapcsolatok vizsgálata az általános iskolában.

Nagy Lászlóné; Hódi Ágnes; Korom Erzsébet; B. Németh Mária: Az online környezetben mért egészségműveltség és szövegértés kapcsolata 3. évfolyamos tanulók körében.

Nikolov Marianne: Hungarian 6th and 8th graders’ proficiency in English and German at dual-language schools.

Németh Veronika: A Reakciósebesség című SAILS tanegység kipróbálásának és értékelésének tapasztalatai.

Pisnjak Mária: Az egyidejű - szlovén és magyar - írás- és olvasástanítás c. innováció egy szlovéniai kétnyelvű általános iskolában.

Prievara Dóra; Pikó Bettina: Addictive internet use and other problematic behaviors among high school and university students.

Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: Online large-scale assessment of divergent thinking and its relation to mathematical achievement.

Pásztor-Kovács Anita; Molnár Gyöngyvér: Technológia alapú mérés-értékelési lehetőségek : az iskolák eszközparkjának felkészültsége.

Radnóti Katalin: Tanárjelöltek tanítási gyakorlata során megvalósított kutatás alapú projekt tapasztalatai.

Rausch Attila: Preschool training of early mathematical skills.

Réti Mónika: A participatív akciókutatások szerepe az értékelésben.

Steinerné Gyurcsák Katalin Izabella; Csíkos Csaba: Algebrai tudáselemek megértésének vizsgálata 7. osztályos tanulók és matematikát tanítók körében (8+4)÷(4-3)∙2=24(vagy 6).

Suprayogi Muhamad Nanang: Implementation of differentiated instruction in Indonesian school : a comparative study between public and private school.

Szabó Dóra Fanni: A reziliencia kialakulására ható személyiségbeli és környezeti tényezők.

Szabó Zsófia Gabriella; Korom Erzsébet: A kombinatív képesség rövid távú fejleszthetőségének vizsgálata 3. évfolyamon.

Szenczi Beáta; Szekeres Ágota; Vígh Tibor; Zentai Gabriella: Az Országos Kompetenciamérés szövegértés tesztjének adaptálása sajátos nevelési igényű tanulók számára.

Széll Krisztián: Iskolai eredményesség és tanári attitűdök.

Sójáné Gajdos Gabriella: Tanulócsoportok tudásszerkezetének és tudásszintjének vizsgálata levegőszennyezés témakörében.

Thékes István: The development and validation of a diagnostic efl vocabulary test for 6th graders.

Tóth Alisa: Comparative studies of Stroop Tests in the exploring of color cognition skills system.

Tóth Edit: A pénzügyi műveltség online diagnosztikus mérése 2-6. évfolyamos tanulók körében.

Török Tímea; Hódi Ágnes; Kiss Renáta: The impact of ICT use on Hungarian lower elementary school students’ online reading achievement.

Vainikainen Mari Pauliina; Hotulainen Risto: The effect of class size on the development of thinking skills of students with support needs.

Varga Viktória: Történelmi tudásszintmérő teszt eredményei 7. évfolyamon.

Varga Zita; Habók Anita: A projektmódszer megítélése a projektmódszert alkalmazó tanárok körében.

Veres Gábor; Somogyi Ágota; Oláhné Nádasdi Zsuzsa: A formatív értékelés szerepe és gyakorlati kérdései a természettudományok tanításában.

Vidákovich Tibor: Students' task solving efficiency on an online mathematics test.

Vári Lászlóné: i-Quiz : számítógépes tanulmányi verseny hatása a roma tanulók motiváltságára, iskolai előmenetelére.

Vígh-Kiss Erika Rozália: 14-18 year - old students' adaptive strategies.

Zentai Gabriella; Józsa Krisztián: A manipulatív és a fogalmi rendszerező képesség kapcsolata.

Škodáčková Anita; Balog Attila; Dudás Anna: A művelődés színvonalának fejlesztése az elektronikus tesztelés felhasználásával az alap- és középiskolákban.

A lista elkészítésének dátuma 2024. március 29. 08:37:55 CET.